خبرهای داغ:

گروه سوم نمایندگان خوزستان به مسابقات سراسری قرآن اعزام شدند

گروه سوم از نمایندگان استان خوزستان به‌منظور شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم امروز، اول دی‌ماه به کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۲۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،ناصر دغاغله، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان ، اظهار کرد: گروه سوم از نمایندگان استان خوزستان به منظور شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه امروز، اول دی‌ماه به کرمانشاه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این نمایندگان در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم به مسابقات اعزام شدند تا فردا، 2 دی‌ماه مسابقات خود را آغاز کنند. استان خوزستان در این مسابقات با سید جاسم موسوی و سید عباس موسوی در رشته قرائت و علیرضا سامری و محمدجواد محمدی‌مجد در رشته حفظ کل در این مسابقات حضور دارد.

دغاغله گفت: تا این لحظه استان خوزستان در رشته ترتیل قرآن و در سطح عالی با عبدالامام حمادی و سنا منبوهی در سطح عالی درخشیده است.

یادآور می‌شود، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از صبح امروز، 28 آذرماه در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها