خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

بسیج سازمانی که فتنه گران را بی ملاحظه رسوا می سازد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با اشاره به نقش بسیج در حماسه آفرینی 9 دی 88 گفت: در حال حاضر تنها سازمان و نیرویی که بدون هیچ گونه ملاحظه ای نقش فتنه گران را مشخص و به مردم معرفی می کند بسیج است.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۲۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

سرهنگ صادق احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت از ظرفیت بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده نمی کند اظهار کرد: دولت اعتقادی به سپاه و بسیج ندارند و فقط در شعار و سخنرانی از سپاه و بسیج حمایت می کنند.

وی ادامه داد: از طرفی اکثریت وزرای اقتصادی دولت تحصیل کرده غرب هستند و اعتقادی به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری ندارند.

فرمانده ناحیه سپاه طبس افزود: آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است.

وی عنوان کرد: روشنگری آحاد جامعه جهت آشنایی با دیدگاهها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص آمریکا و نفوذ در ارکان نظام و جذب افراد نخبه و تحصیل کرده در بسیج اقشار و مدیریت های بسیج و توجیه و روشنگری آنان در زمینه های مختلف وظیفه بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن است.

صادق احمدی با اشاره به نقش بسیج در حماسه آفرینی 9 دی 88 افزود: در حال حاضر تنها سازمان و نیروی که بدون هیچ گونه ملاحظه ای نقش فتنه گران را مشخص و به مردم معرفی می کند بسیج است.

وی تصریح کرد: دیگر سازمانها و نهادها معمولا ملاحظاتی را در نظر می گیرند اما بسیج با اشراف اطلاعاتی که دارد در زمینه مبارزه با سیاست بازان و فتنه گران داخلی و خارجی نقش خود را بخوبی ایفا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها