خبرهای داغ:

اعضاء هیأت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی منصوب شدند+ اسامی

اعضاء هیأت بازرسی انتخابات استان از سوی دکتر سامانی رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور انتخاب و منصوب شدند.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۳۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، همایون نخعی نژاد در اولین جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان افزود: بازرسان چشمان تیز بین وزارت کشور در انتخابات محسوب می شوند.

وی به مواد 25 و 76 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و قانون مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: قانونمداری، امانتداری و رعایت اصل بی طرفی باید در فرآیند بازرسی انتخابات در دستور کار و سرلوحه رفتار و کردار مسئولان ذی ربط در این زمینه در استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با حاکمیت قانون و جلوگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی زمینه حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، گفت: اگر تخلفی در جریان برگزاری انتخابات در استان مشاهده شد باید با قاطعیت و کاملا بی طرفانه و در جهت اجرای قانون ، اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان، مهمترین و اصلی ترین کار هیأت بازرسی استان را اطمینان از حسن اجرای قوانین و مقررات در برگزاری انتخابات دانست و افزود: تلاش همه با تشکیل جلسات مکرر و استفاده از خرد جمعی بر این است که انتخابات به بهترین شیوه برگزار و هرگونه کمبود احتمالی با دقت و سرعت شناسایی و در چارچوب وظایف و قوانین مربوطه رفع شود.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در هیأت بازرسی از تشکیل هیأت های بازرسی در 11شهرستان استان خبر داد و گفت: شهرستان های قائنات و زیرکوه، بیرجند، درمیان و خوسف، نهبندان و سربیشه ، فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به عنوان مراکز حوزه های انتخابیه در استان هستند و شهرستان های بیرجند، قائنات، فردوس و نهبندان مراکز اصلی حوزه های انتخابیه در استان محسوب می شوند.

علی اکبر اکبری راد، افزود: مجموعه تکالیف و قوانین حقوقی تدوین شده در هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور به مراکز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی ارسال و در زمان ثبت نام جهت اطلاع داوطلب از تکالیف حقوقی خود تحویل آنان می گردد.

همایون نخعی نژاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان رئیس هیأت بازرسی انتخابات ، علی اکبر اکبری راد، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان دبیر هیأت بازرسی انتخابات ، سید محمد محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رحمان خدمتگزار مشاور استاندار و مدیر کل حوزه و سید مهدی رمضانی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان اعضاء هیأت بازرسی انتخابات استان از سوی دکتر سامانی رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور انتخاب و منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها