خبرهای داغ:

ادای احترام خانواده شهید مدافع حرم به شهید محمد ظهیری

خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) از شهدای مدافع حرم اهواز به مقام شامخ شهید محمد ظهیری، دیگر شهید مدافع حرم خوزستانی ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۹۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) از شهدای مدافع حرم اهواز به مقام شامخ شهید محمد ظهیری، دیگر شهید مدافع حرم خوزستانی ادای احترام کردند.

در این آیین که در شب هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) در کلانشهر اهواز برگزار شد خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر با حضور بر مزار شهید محمد ظهیری در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی به این شهید ادای احترام کردند و یادش را گرامی داشتند.

در این مراسم آیات و سوره‌هایی از قرآن مجید مانند سوره یاسین و سوره ملک تلاوت و ثواب آن به روح ملکوتی شهید محمد ظهیری هدیه شد.

در حاشیه این مراسم محمد فاطمی‌اطهر، برادر شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محمد ظهیری اظهار داشت: این شهدای والامقام ایثار و جانفشانی کردند و با فداکاری به دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداختند بنابراین وظیفه داریم یادشان را همیشه گرامی بداریم.

وی تاکید کرد: ما با حضور بر مزار این شهدای گرامی درس زندگی از آنها می‌آموزیم.

خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر همچنین با حضور بر مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری شهید دیگر آرمیده در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی به این شهید اهوازی نیز ادای احترام کردند و برای شادی روحش فاتحه و قرآن خواندند.

شهید محمدعلی چم‌حیدری یکی از شهدای حادثه تروریستی در اهواز است که در تاریخ 4 دی ماه سال 1384 در بمب گذاری در بانک سامان واقع در خیابان شهید چمران منطقه کیانپارس اهواز به همراه چند تن دیگر از شهروندان بی گناه به شهادت رسید.

  شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد و پس از آن در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها