خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

امروز بزرگ‌ترین درد مسلمانان تفرقه است

امام‌ جمعه موقت همدان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان اسلام برای تجزیه کشورهای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین درد مسلمانان امروز تفرقه بین آنان است.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۴۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با اشاره به وحدت و نقش آن در شئون زندگی، بیان داشت: اگر وحدت نباشد نمی‌توانیم زندگی کنیم.

وی با بیان اینکهوحدت در تمام موجودات وجود دارد و همه کرات با وحدت حیات دارند و اگر از آنها وحدت گرفته شود قطعاً مفید نخواهند بود، ادامه داد: وحدت در همه جهان حاکم و حکم‌فرما است و اگر از یکدیگر جدا شوند نه خورشیدی، نه زمینی و نه انسان‌ها نمی‌توانند زنده باشند بنابراین وحدت لازمه زندگی همه موجودات است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همدان اظهار داشت: آنانی که از هم گسستگی دارند به هدف خود دست پیدا نمی‌کنند و دشمنان نیز نبود وحدت بین مسلمانان را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام برای تجزیه کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده اند تا قدرت مسلمین تقسیم‌شده و آنان را در مقابل یکدیگر قرار داده و بدون هزینه ای از سوی خودشان مسلمانان اکنون یکدیگر را می‌کشند.

جوادی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان اسلام برای تجزیه عراق، بیان داشت: بزرگ‌ترین درد مسلمانان امروز تفرقه بین آنان است.

وی با بیان اینکه در افغانستان، یمن، میانمار، سوریه، نیجریه شاهد جنگ هستیم، گفت: متأسفانه در نیجریه بیش از یک هزار مسلمان به خون کشیده شده‌اند و اگر کشورهای اسلامی وحدت داشته باشند این‌گونه رویدادها روی نمی‌دهد اما اکنون فریادی از کشورهای مسلمان بلند نمی‌شود.

* دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت بین ملت ایران هستند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همدان ادامه داد: اگر پیش از رسیدن دشمن در مقابل آنها نایستیم آن‌وقت باید در خانه زیر چکمه آنان بمانیم.

وی با بیان اینکه امنیت ایران نیاز به قدردانی دارد و دلیل آن اطاعت از رهبری است، گفت: نباید از یکدیگر جدا شد چراکه دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت بین ملت ایران هستند.

جوادی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه دو نیروی سازنده برای جامعه ما هستند، اظهار داشت: دشمن بین دانشگاه و حوزه‌های علمیه در قبل از انقلاب فاصله انداخته بود، اما با تدبیر اندیشمندان دینی و دانشگاهی این حیله پس از انقلاب نقش بر آب شد.

وی با اشاره به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات‌های پیش روی در اسفندماه سال جاری، بیان داشت: خبرگان رهبری کارهایی که قانون بر عهده آن‌ها قرار داده را انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: مردم باید به واجدین شرایط رأی دهند و در دو ماه که به‌ روز رأی‌گیری باقی است دلسوزان مردم را شناسایی کنید و به آنانا رأی دهند.

وی با بیان اینکه اسراف‌کاری در تبلیغات فراوان است و به خدمت و شایسته بودن باید رأی داد، گفت: مردم به نمایندگان حال حاضر رأی دادند و انتظاراتی داشتند و باید آنان عملکرد خود را بیان کنند.

جوادی با بیان اینکه افرادی نیز که تازه می‌خواهند ثبت‌نام کنند باید به مردم برنامه بدهد، گفت: کاندیداها با مردم صادقانه سخن بگویند و درد مردم را درمان کنند و از اسراف‌کاری‌ها بپرهیزند.

وی تأکید کرد: با توجه به مقارن شدن آخرین شب پاییز با شب شهادت امام یازدهم شهر باید متناسب آن سیاهپوش شود.

گفتنی است؛ علی‌رغم بارش برف پس از اقامه نماز، مردم همدان نیز در محکومیت کشتار مظلومانه شیعیان نیجریه از مکان برگزاری نماز تا پل شهید صوفی راهپیمایی کرده و این اقدام را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات