خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

توسعه اقتصادی کشور در گرو تفکر بسیجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تفکر بسیج توانسته باعث ایجاد امنیت، بالندگی و توسعه فرهنگی در جامعه شود، گفت: توسعه اقتصادی کشور نیز در گرو تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۱۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: رسالت رسانه ایجاد خط فکری در جامعه و رسالت خبرنگار تهیه خبر صادقانه است.

وی با بیان اینکه انعکاس اخبار صادقانه در جامعه می‌تواند اثرات خوبی دربر داشته باشد، تصریح کرد: ممکن است تفکرات واهداف سایر رسانه‌ها مادی بوده ولی در مجموعه بسیج، صداقت و امانتداری اهداف اصلی در رسانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه ویژگی‌های خبرنگار بسیجی را صداقت، عدم پیش داوری عدم دخل و تصرف در اخبار عنوان کرد.

وی ابراز داشت: ایراد کار در رسانه زمانی است که خبرنگاران رسالت اصلی خود را نادیده گرفته و اخبار را صادقانه منعکس نکرده و یا دخل و تصرفی در اخبار داشته باشند.

رضوی‌راد بیان داشت: بسیج مجموعه‌ای است که خود را مقید به دین مبین اسلام ومبانی دینی دانسته و خبرنگار این مجموعه نیز اخبار خود را صادقانه و بدون دخل و تصرف و با رعایت امانتداری منعکس می‌کند.

به گفته وی رسالت کار خبرنگاری امانتداری، صداقت، دلسوزی، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و اطلاع‌رسانی صادقانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: اگر خبری منعکس و باعث ایجاد تفرقه و جدایی در کشور شود خیانت به کشور شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حرام دانستن هر گونه صحبتی که باعث ایجاد تفرقه شود، افزود: ایجاد تفرقه مذهبی یکی از راه‌هایی است که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آن بوده‌اند.

رضوی‌راد تصریح کرد: امام خمینی(ره) با بنیانگذاری مجموعه بسیج توانستند بنیان تفکری مؤثری را در بستر جامعه پهن کنند.

وی با اشاره به داشتن کارنامه درخشان بسیج عنوان کرد: مجموعه بسیج توانسته است در عرصه‌های مختلفی همچون عرصه دفاع مقدس، سازندگی و فرهنگی توانمند باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: تفکر بسیج توانسته است باعث ایجاد امنیت، بالندگی، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی جامعه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار