خبرهای داغ:
مجمع عالی بسیج/معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان مطرح كرد؛

تصويب 2 طرح بزرگ اجتماعي و اقتصادي در مجمع استاني بسيج سمنان

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان گفت: در سال 94 دو طرح بزرگ اجتماعي و اقتصادي در مجمع استاني بسيج سمنان مورد تصويب قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۷۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
محمدحسن سلامي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با محوريت اهميت برگزاري مجامع بسيج اظهار داشت: بسيج كه از يادگارهاي ارزشمند امام خميني(ره) و از عظيم ترين پشتوانه هاي مردمي نظام اسلامي محسوب مي شود، در دهه چهارم انقلاب اسلامي فعاليت ها و عملكرد خود را بر اساس نيازها و مقتضيات انقلاب تنظيم خواهد كرد.

وي افزود: امروز از بسيج انتظار مي رود بسيج تراز انقلاب باشد و بسترساز تمدن نوين اسلامي،‌بسيج با اين ويژگي ها بايد در تمام صحنه هاي انقلاب حضوري هوشمندانه و با بصيرت داشته باشد و جامعه اسلامي را از خطرات و آسيب هاي ناشي از جنگ فرهنگي و تهديدات نرم دشمن محافظت كند.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان بيان داشت: بنابر فرموده رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي، بسيج بايد در وسطح ميدان باشد تا فضيلت هاي انقلاب زنده بماند؛‌بنابراين حضور تأثيرگذار بسيج و ميدان داري بسيجيان در همه عرصه هاي فرهنگي،‌اعتقادي، بصيرتي،‌روشنگري،‌اقتصادي و علمي يك ضرورت انكارناپذير است.

سلامي گفت: بر همين اساس و به منظور تقويت بنيه فكري و مديريتي بسيج و همچنين حضور مؤثر در عرصه هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي قريب به دو هزار نفر صاحب نظر و نخبه بسيجي در شوراهاي همفكري و مشورت رده هاي مقاومت بسيج‌،كارگروه هاي موضوعي و مجامع شهرستاني،‌استاني و قشري سازماندهي شده اند تا با همفكري و مشورت هاي كارشناسانه براي بزرگترين مشكلات پيش روي مردم و خدمات رساني به آنان و همچنين بزرگترين آسيب هاي اجتماعي جامعه طرح ريزي،‌هماهنگي و برنامه ريزي كند.

وي اظهار داشت: در مجامع و شوراهاي بسيج در سطح استان،‌جمع قابل توجهي از مديران دلسوز و بسيجي هم حضور مؤثري دارند تا طرح ها از نگاه دستگاه هاي متولي امور نيز مورد بررسي و راهكارهاي هم افزايي و مشاركت مردمي آنان نيز تعيين شود.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان عنوان كرد: مجامع و شوراهاي همفكري و مشورت بسيج يك ذخيره و ظرفيت عظيم علمي،‌ارزشي و انقلابي محسوب مي شود كه مي تواند براي حل مشكلات جامعه تعيين كننده باشد.

سلامي گفت: شوراهاي همفكري و مشورت اقشار بسيج معمولاً‌به صورت ماهانه مسائل و طرح هاي قشر مربوطه را بررسي و پس از تصويب طرح ها جهت بررسي و تصويب استاني،‌به مجمع بسيج استان كه حداقل سالي دو بار برگزار مي شود، ارجاع مي شود.

وي خاطرنشان كرد: تا كنون دو طرح بزرگ اجتماعي و اقتصادي در مجمع استاني بسيج سمنان مورد تصويب قرار گرفته است و 4 طرح ديگر نيز براي جلسات بعدي مجمع استاني بسيج در حال آماده شدن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها