خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

بايد در زمينه آشناسازي دانش آموزان با سيره شهدا برنامه ريزي شود

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: امروز باید فضای مدارس ما باید انقلابی شود و در شهرستان میامی نیز با نامگذاری کلاسها با نام شهدا حرکت خوبی در این زمینه صورت گرفته است و باید در زمینه سیره شهدا نیز در مدارس برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۱۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،سرهنگ عباسعلی کاظمی در نشست صمیمی با فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی میامی در محل سالن جلسات آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت دو یادگار بزرگ پیامبر اسلام هستند که فضای معنوی در جهان و ایران ایجاد کرده اند،اظهار داشت:دشمنان اسلام و ایران در جنگ نرم سعی بر از بین بردن فضای معنوی ایجاد شده در ایران هستند و برای نابودی آن نیز برنامه ریزی کرده اند.

وی گفت:امروز باید فضای مدارس ما باید انقلابی شود و در شهرستان میامی نیز با نامگذاری کلاسها با نام شهدا حرکت خوبی در این زمینه صورت گرفته است و باید در زمینه سیره شهدا نیز در مدارس برنامه ریزی شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت:قشر بسیج دانش آموزی از اقشار تاثیر گذار در جامعه بسیجی است که کار خود را از سال 1375آغاز کرد .

کاظمی تصریح کرد:واحدهای پیشگامان و امید بسیج دانش آموزی یکی از قسمت های مهم در مدارس هستند که باید برای آنان برنامه داشته باشیم و از ظرفیت های دانش آموزان در برگزاری برنامه های فرهنگی استفاده کنیم.

وی گفت:برگزاری جلسات و نشست های مختلف در جهت بالا بردن تاثیرگذاری برنامه های بسیج در سطح جامعه است و هدف این است که حضور بسیج در جامعه احساس شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تاکید کرد:دشمنان برای از بین بردن گفتمان انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده اند و ما نیز با تعلیم و تربیت و ککادرسازی برای انقلاب اسلامی در قالب شجره طیبه صالحین در برابر آنان ایستادگیخواهیم کرد.

کاظمی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی را که مقام معظم رهبری تاکید داشتند را باید جدی بگیریم،افزود:دشمن نمی تواند رشد انقلاب اسلامی ایران را ببیند و سعی دارد از داخل و بیرون به این انقلاب ضربه وارد کند.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میامی نیز در این جلسه توانمند سازی انقلاب اسلامی و خدمت به انقلاب و مردم ایران اسلامی را مهمترین رویکرد بسیج دانش آموزی دانست.

عباسعلی خواجه گفت:دشمن اکثر فعالیتهای خود را به سمت جنگ نرم معطوف کرده است و امروز همه ما بویژه دانش آموزان ما باید با بصیرت کامل در برابر تهدیدات و نقشه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی در ادامه به کشتار شیعیان نیجریه اشاره کرد و افزود:دشمنان با آگاهی نسبت به فعالیتهای فرهنگی فردی که شاگرد امام راحل (ره) بوده است دست به این اقدام وحشیانه زده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها