خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

جهاد در راه خدا زمینه‌ساز اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: جهاد در راه خدا و شناخت راه حق مطابق الگو و سیره اهل‌بیت(ع) زمینه‌ساز اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۶۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، آیت‌الله ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم یادبود شهید مدافع حرم، سیدمجتبی ابوالقاسمی در مسجد بعثت دزفول، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و دفاع مقدس خود پشتیبان معنوی رزمندگان در جبهه‌های مقاومت و بیداری اسلامی در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه است.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی و روحیه شهادت طلبی ما نبود سوریه و دیگر کشورهای اسلامی منطقه تا به حال با نفوذ غربی‌ها به مستعمره آن‌ها تبدیل شده بود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به جلوه شکوه و اقتدار کشورهای مسلمان تبدیل شده و ابن موضوع اعتراف دشمنان انقلاب و حامیان استکبار را به دنبال داشته است.

وی گفت: گروه‌های تکفیری تبلور دشمنی ابدی استکبار با خط و الگوی مقاومت و بیداری اسلامی و انقلاب معاصر ایران است و تلاش این کشور‌ها در تقویت ترور و خشونت با هدف تضعیف این رویکرد است.

حسن‌زاده بیان کرد: جهاد در راه خدا و شناخت راه حق مطابق الگو و سیره اهل‌بیت(ع) زمینه‌ساز اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

وی گفت: مردمی که جهاد در راه خدا را شناخته و این روحیه را برای خود گسترش و تقویت کرده باشند از مسیر‌ها و آزمون‌های الهی با موفقیت خارج می‌شوند و در مسیر توسعه خود از گزند آسیب و نفوذ در امان خواهند بود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: شهدای انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس این روحیه را به یک باور مهم اعتقادی و عملی خود تبدیل کردند و شهدای مدافع حرم نیز راه شهدای دفاع مقدس را در این مسیر ادامه داده‌اند.

حسن‌زاده افزود: شهدا پشتوانه معنوی و اعتقادی ایران اسلامی هستند و بیش از گذشته باید به الگو و سیره آنان و حفظ و انتقال پیام آنان به اقشار مختلف به خصوص جوانان توجه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها