خبرهای داغ:

آیین وداع با شهید سید مجتبی ابوالقاسمی در دزفول برگزار شد.

همزمان با شهادت امام رضا (ع) مردم دزفول با دومین شهید مدافع حرم خود، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی وداع کردند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، هم زمان با شهادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) مردم دزفول با دومین شهید مدافع حرم خود، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی وداع کردند و یاد این شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

این شهید والامقام که با استقبال بی‌نظیر مردم و خانواده‌های معظم شهدا صبح روز پنجشنبه از فرودگاه اهواز به زادگاهش دزفول منتقل شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی، امام جمعه دزفول در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اهدا دومین شهید مدافع حرم دزفول به جبهه‌های مقاومت اسلام بیانگر تجلی و شور همیشگی مردم و پایتخت مقاومت ایران اسلامی با راه و خط امام راحل گ مقام عظمای ولایت است.

وی گفت: بسیجی شهید سید مجتبی ابوالقاسمی با خصوصیات ممتاز و منحصر به فرد نامی ماندگار از خود در تاریخ این شهر شهیدپرور به همراه شهید امیرعلی هیودی به یادگار گذاشت.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: شهدای مدافع، مدافع ارزش‌های معنوی و اعتقادی انقلاب اسلامی با الگوی ممتاز فرهنگی اهل بیت (ع) هستند که بیش از گذشته باید با راه و روش و منطق آنان توجه کرد.

هم چنین مراسم وداع با این شهید والامقام شامگاه جمعه در مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول برگزار شد و با حضور گسترده بسیجیان دزفول و طنین مارش نظامی و گلباران پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام، یاد و خاطر دومین شهید مدافع حرم این شهرستان گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها