خبرهای داغ:
سردار نورالهی در یادواره 32 شهید روستای زرامین سفلی نهاوند:

حفظ وحدت راه را بر توطئه‌های دشمنان می‌بندد

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد طراحی نقشه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند، گفت: باید با بصیرت و حفظ وحدت راه را بر توطئه‌های آنها ببندیم.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۷۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار الله‌نور نورالهی در یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی نهاوند بیان داشت: به برکت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی میهن عزیزمان امروز در بالاترین سطح از امنیت قرار دارد و هیچ قدرتی جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد.

وی اظهار کرد: وقتی به اوضاع منطقه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کشورمان به برکت وجود روح شهادت و ایثارگری و زحمات و آمادگی نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارد.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: علاوه بر زمینه‌های نظامی فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه‌های پزشکی و علمی پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند که همه این پیشرفت‌ها به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب با تسلیح و تجهیز صدام سعی داشتند انقلاب اسلامی را برای همیشه از بین ببرند ولی رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی مانند شهدای روستای زرامین سفلی نقشه‌های انها را خنثی کرد و ایران اسلامی را در دنیا مقتدرتر و با عزتمند تر کرد.

نورالهی گفت: جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی 8 ساله دریک جنگ نابرابر در مقابل قدرت‌های استکباری قرار گرفتند و برای همیشه درسی فراموش‌نشدنی به انها دادند و همه جهانیان را متعجب کردند.

وی اظهار کرد: رزمندگان غیور نهاوند و روستای زرامین سفلی درعملیات کربلای 5 و والفجر 8 رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و با تعداد نیروهای اندک در مقابل تعداد زیاد نیروهای دشمن ایستادگی کردند که این نشان‌دهنده افتخار و عزت مردم شهرستان نهاوند است.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: امروز وظیفه همه ما در هر مسئولیتی که هستیم ادامه دادن راه شهدا و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است چون ایشان با شناخت و آگاهی نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد طراحی نقشه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند که باید برای مقابله با همه ترفندهای انها، آگاه باشیم و با حفظ وحدت راه را بر همه توطئه‌های آنها ببندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات