خبرهای داغ:

عباس موسوی؛ نماینده خوزستان در مسابقات اوقاف

سیدعباس موسوی، قاری جوان خوزستانی که در محضر مقام معظم رهبری به قرائت قرآن پرداخت، اینک نماینده استان خوزستان در مسابقات کشوری اوقاف است.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۴۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان خوزستان، سیدعباس موسوی، قاری جوان خوزستانی 28 خرداد امسال در محضر مقام معظم رهبری به قرائت قرآن پرداخت.

اینک این قاری جوان به عنوان نماینده استان خوزستان در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حضور دارد.

سیدعباس موسوی  اظهار کرد: در سال 70 و در شهر بستان به دنیا آمدم. از 12 سالگی فعالیت های قرآنی را آغاز کردم اما تقریبا چهارسال است که تلاوت قرآن را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

وی خانواده را اولین مشوق خود در راه قرآنی می داند و گفت: یکی از دوستانم سیدحسن موسوی به عنوان اولین استادم در این مسیر بوده است اما مهدی دغاغله، سیدعدنان مومنین و قاسم مقدمی نیز در این راه به من آموزش داده اند. آموزش های روخوانی و تجویدسطح2 را در بستان گذراندم اما برای آموختن سطوح بیشتر به اهواز، تهران و مشهد سفر کردم.

موسوی ادامه داد: در رشته تحقیق از سبک شحات و مصطفی اسماعیل پیروی می کنم و برای چهارمین سال است که در مرحله کشوری مسابقات اوقاف شرکت می کنم.

این قاری خوزستانی درباره تلاوت قرآن در محضر مقام معظم رهبری گفت: در آزمون قرائت از سوی شورای عالی قرآن کریم شرکت کردم و پس از پذیرفته شدن در این مراسم در ماه رمضان شرکت کردم و ایشان به من گفتند تلاوت خوبی داشتی و آینده شما خوب است اما کاش بیشتر تکرار می کردی تا این قرائت تو با معانی همخوانی بیشتری داشت. ایشان انگشترشان را به من هدیه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها