خبرهای داغ:
در فرودگاه اهواز

مراسم استقبال از شهدای مدافع حرم در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد

مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر سه شهید مدافع حرم استان خوزستان روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی)، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید احسان (امید) فتحی‌ چم‌خانی با حضور اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۳۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، مردم خوزستان به همراه خانواده‌های معظم شهدا و سبزپوشان سپاه پاسداران در فرودگاه بین‌المللی اهواز از سه شهید مدافع حرم استقبال کردند.

در این آیین که سردار احمد دانش‌پژوه، فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از پاسداران و فرماندهان سپاه خوزستان حضور داشتند پیکر مطهر روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) از شهر جایزان سومین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی، دومین شهید مدافع حرم دزفول و شهید احسان (امید) فتحی‌ چم‌خانی، نخستین شهید مدافع حرم بهبهان مورد استقبال قرار گرفت.

در مراسم استقبال از پیکر مطهر روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی)، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید احسان (امید) فتحی‌ چم‌خانی جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه امیدیه حضور داشتند.

خانواده شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا، خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده، خانواده شهید حجت‌الله رحیمی، خانواده شهید حسین توکل و دوستان و همرزمان شهید محمد ظهیری و شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر در آیین استقبال از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند و به این شهدا ادای احترام کردند.

آیین استقبال از سه شهید مدافع حرم خوزستان از باند فرودگاه اهواز آغاز شد و پس از اجرای تشریفات نظامی و ادای احترام یگان‌های مستقر در میدان، پشت سر هم بر دوش مردمی که به پیشوازشان آمده بودند قرار گرفت.

در این مراسم ابتدا تابوت روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی)، بعد تابوت شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و سپس تابوت شهید احسان (امید) فتحی‌ چم‌خانی به ترتیب مورد استقبال قرار گرفت.

پس از برگزاری تشریفات نظامی روحانیون مستقر در فرودگاه به استقبال شهدا رفتند و شهدا را بر دوش گرفتند، سپس تابوت شهدا بر دستان مردم قرار گرفت و تا بیرون از فرودگاه تشییع شد.

جمعی از جوانان با گلبرگ‌های گل رز از شهدای مدافع حرم استقبال کردند و خانواده روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) نیز با ریختن شکلات و شیرینی بر تابوت فرزند خود به پیشواز این شهید تازه داماد از سفر برگشته رفتند.

خواهرزاده خردسال روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) نیز با در دست داشتن یک شاخه گل رز زیبا به استقبال شهید رفت.

یکی از بستگان این روحانی شهید مدافع حرم گفت: فقط 4 ماه از ازدواج این شهید گذشته و تازه داماد است و همسرش در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر مطهرش آمد.

پیکر مطهر این سه شهید مدافع با شعارهای این گل پرپر شده، هدیه به رهبر شده، این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده و کلنا عباسک یازینب مورد استقبال قرار گرفت.

جمعی از مردم شهرهای باغملک، هفتگل، بهبهان، امیدیه، اهواز، جایزان و دزفول در مراسم استقبال از سه شهید مدافع حرم خوزستان حضور یافتند.

در این مراسم مرتضی توکل، از مداحان خوزستانی به نوحه خوانی پرداخت و استقبال کنندگان از شهدا بر سر و سینه زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها