خبرهای داغ:
سید مجتبی ابوالقاسمی به درجه رفیع شهادت رسید

شهادت سید مجتبی ابوالقاسمی تأئید شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول دقایقی پیش خبر شهادت شهید سرافرار اسلام «سید مجتبی ابوالقاسمی» دومین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول، پایتخت مقاومت را رسما اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۰۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، دلاور مردی دیگر از دیار خوزستان،در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به دیار معشوق شتافت و به کاروان شهدای کربلا پیوست.

از شب گذشته پیگیری ها برای تایید و یا رد این خبر ادامه داشت تا اینکه دقایقی پیش  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول رسما این خبر را تایید و گفت: به زودی زمان ورود پیکر مطهر این شهید به دیار شیرمردان و دلیر زنان پایتخت مقاومت ایران و همچنین زمان تشییع و تدفین پیکر این مدافع حریم اهل بیت(ع) به زودی اعلام خواهد شد.

"سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد” افزود: شهید "سید مجتبی ابوالقاسمی” شاعر و محب اهل بیت(ع) در دفاع از حریم عصمت و طهارت(ع) در درگیری با  کوردلان تروریست وهابی در سوریه زخمی و بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل گردید.

این بسیجی دلاور، که با فرهنگ ولایی در بسیج و مسجد رشد کرده بود، مسوولیت های مختلفی در گردان های عاشورا و بیت المقدس داشته که آخرین مسوولیت این شهید در بسیج، فرمانده گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا سپاه ناحیه دزفول بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار