خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطرح کرد

ضرورت فرهنگ‌سازی حراست از تجهیزات و شبکه‌های برق/کاهش 75 درصدی سرقت سیم‌ها و تجهیزات برقی در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از کاهش 75 درصدی سرقت سیم‌ها و تجهیزات برقی با همکاری نیروی انتظامی در استان همدان خبر داد و بر فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و حراست از تجهیزات و شبکه‌های برق تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۲۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان همدان از زحمات و تلاش فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برقی مسروقه تقدیر کرد.

حاجی‌رضا تیموری در این دیدار اظهار داشت: با توجه به تعامل و همکاری خوب و مؤثر شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و نیروی انتظامی استان شاهد کاهش چشمگیر سرقت سیم و تجهیزات برقی در استان هستیم.

وی با اشاره به دستگیری سارقان و معرفی آنان به دستگاه‌ قضایی افزود: قطعاً سرقت سیم‌ها و تجهیزات برقی در تأمین برق پایدار برای مشترکان خلل ایجاد می‌کند که در استان همدان این امر به همت والای پرسنل نیروی انتظامی و قضایی رفع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و حراست از تجهیزات و شبکه‌های برق تصریح کرد: ضرورت دارد همه در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند چراکه این تجهیزات جزو بیت‌المال بوده و حراست از آن وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به کاهش 75 درصدی سرقت سیم‌ها و تجهیزات برقی استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از نیروهای تأثیرگذار در راستای تأمین برق پایدار برای مشترکین برق استان است.

تیموری با اشاره به افزایش ضریب هوشیاری با ایجاد گشت‌های تلفیقی در سطح استان گفت: از عملکرد‌های مثبت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار بوده که در جلوگیری از سرقت‌ها در سطح استان تأثیر بسزایی داشته است.

فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در ادامه با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در خصوص دستگیری سارقان سیم‌ها و تجهیزات برق اظهار کرد: ایجاد امنیت و توسعه عدالت اجتماعی در جامعه اولویت نیروی انتظامی است.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب عنوان کرد: در سال جاری که با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است برقراری ارتباطات و تعامل شرکت توزیع با نیروی انتظامی در سطح بالایی وجود دارد.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: قطعاً گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و تعامل بیشتر می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد.

در پایان اين مراسم از زحمات فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان و پرسنل تحت‌الامر ایشان در پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برقی مسروقه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اهدای لوحی از طرف مدیرعامل شرکت توانیر تقدير شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات