خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد

افزایش 136 درصدی کشف انواع مواد مخدر در تویسرکان

جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان از افزایش136 درصدی کشف انواع مواد مخدر و کاهش 28 درصدی وقوع جرم در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۰۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ داود بیات شامگاه امروز در نشست پلیس، امنیت و اصناف در تویسرکان از افزایش136 درصدی کشف انواع مواد مخدر و کاهش 28 درصدی وقوع جرم در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این بازه زمانیشاهد رشد 6 درصدیدستگیری مجرمان و افزایش 110 درصدی معتادان متجاهر در شهرستان بودیم.

وی از فعالیت 12 هزار ساعت همراه با گشت‌های محسوس و نامحسوس در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان تویسرکان در سال جاری خبر داد و گفت: مأموران نیروی انتظامی با توجهوقوع چند فقره سرقت،در راستای مبارزه این جرم اقدامات ویژه ای صورت گرفت که طی آنیک باند حرفه ای سرقت در تویسرکان که در جریان یک سرقت در شهرستان نهاوند در سال 93 مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان از اعتراف این باند سارق به 17 فقره قتل در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به آن که شعار هفته ناجار در سال جاری "پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" است تمام تلاش نیروهای انتظامی تویسرکان در راستای برقراری و ایجاد امنیت و آرامش صورت می گیرد.

وی با تأکید بربرخورداری نیروی های انتظامی تویسرکان از رعایت قانون، اقتدار و قاطعیت، گفت: رفتار قاطع پلیس همراه با اشاعه همدلی و مهربانی به دور از هر گونه تبعیض و ناعدالتی سر فصل و محور اقدامات نیروهای انتظامی است.

بیات تصریح کرد: بی تردید اقدامات و فعالیت های این نیرو مطابق با احکام الهی، و انجام وظیفه شرعی و بر پایه قانونمنداری و تعمال دو سویه با مردم و سایر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

وی از برخورد قاطع با قانون شکنانی که به فعالیت های زودهنگام انتخاباتی وارد عرصه می‌شوند، خبر داد و با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه پیشگیری و آموزشی در سطح شهرستان با رویکرد کاهش وقوع جرم تصریح کرد: حضور در مدارس، مساجد و محله ها و ارائه آموزش های لازم و ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در این راستا انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات