فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امسال 3.5 تن مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۱۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی استان همدان با هوشیاری درصدد کشف جرائم است که در این راستا توانسته رتبه برتر کشوری در حوزه‌های مختلف اجتماعی و مقابله با جرائم را کسب کند.

وی برخورد با ورود و توزیع مواد مخدر به استان را اولویت اصلی انتظامی همدان عنوان کرد و افزود: در رابطه با مواد مخدر نیروی انتظامی به صورت مداوم در حال کنترل مبادی خروجی و ورودی شهر همدان است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در پیشگیری از وقوع سرقت نیز امسال 22 درصد کاهش داشتیم که کشف سرقت نیز در همین مدت 4 درصد افزایش داشته است.

مهدیان نسب با بیان اینکه امسال 3.5 تن مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است، گفت: با تلاش نیروی انتظامی استان همدان باند بزرگ سرقت سیم برق کشور در همدان شناسایی و منهدم شد.

وی با بیان اینکه این باند بزرگ سرقت اقدام به سرقت سیم‌های برق در چندین استان کشور از جمله استان مرکزی، تهران و قم می‌کردند، افزود: نیروی انتظامی همدان توانست یک محموله 100 تنی اقلام برقی به ارزش 3 میلیارد ریال که از همدان به سرقت رفته بود را کشف کند که 6 میلیارد ریال ارزش کل کالاهای کشف شده از این باند 7 نفره سرقت در کشور است.

وی اظهار کرد: در ایام اربعین امسال و همزمان با آغاز سفر زائران به کربلای معلی از تاریخ یکم تا 16 آذرماه امسال تعداد فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای در محور‌های استان همدان 11 مورد بوده که در مقایسه با نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 25 مورد بوده 54 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی استان همدان با استقرار 239 تیم در محور‌های استان که 12 تیم آن اعزامی از استان اصفهان بوده سبب کاهش 37 درصدی خسارت جرحی شده است.

مهدیان نسب تصریح کرد: در این مدت همچنین 2 هزارو 200 نفر برای برقراری امنیت و رفع مشکل ترافیکی در محورهای استان بکار گرفته شد.

وی افزد: نیروی انتظامی استان همدان همچنین در راستای افزایش کمک‌های امدادی 8 تیم ایست بازرسی و امدادی به مرز مهران اعزام کرده و 48 نفراز نیروهای انتظامی استان در کولاک اخیر در مدیریت و امداد رسانی به مسافران حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: این ستاد در حوزه استفاده از نظرات و ایده‌های خلاقانه در افزایش سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی از پایان نامه‌های دانشجویان که مبنای امنیتی و انتظای داشته باشد حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات