خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کاهش ۲۳ درصدی سرقت در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در همدان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سرقت طرح های مختلف انجام شد و نتیجه آن کاهش ۲۳ درصدی سرقت در6 ماه نخست سال جاری نسبت به پارسال است.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۰۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه پایگاه اجتماعی پلیس استان همدان در جامعه در سطح بالایی است، اظهار داشت: علت این موضوع ارتباط پلیس با مردم بوده و مردم همدان با حضور گسترده در همایش پیاده روی هفته نیروی انتظامی ارتباط خود با پلیس را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه تقدیر مردم از پلیس استان همدان نسبت به 6 ماه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است، افزود: مشارکت مردم همدان در سرنوشت امنیتی جامعه بالا بوده و در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ پلیس افتخاری در استان ساماندهی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از فعالیت یک هزار و ۸۰۰ شبگرد در استان همدان خبر داد و بیان داشت: ایجاد امنیت مطلوب در استان همدان بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نبوده و جامعه محوری از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی استان همدان است و در این زمینه رسانه ها نیز نقش مهمی را ایفا می کنند.

مهدیان‌نسب از تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در همدان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سرقت طرح های مختلف انجام شد و نتیجه آن کاهش ۲۳ درصدی سرقت در6 ماه نخست سال جاری نسبت به پارسال است.

وی با بیان اینکه در حوزه جنگ نرم نیز مشارکت های مردمی بالا بوده است، عنوان کرد: بیش از ۱۸۰ هزار نفر از آموزش های همگانی پلیس بهره بردند که این آموزش ها با رویکرد آگاه سازی و نشست همدلی انجام می شود و در حوزه فوریت های پلیسی نیز ۴۸ درصد تماس ها برای مشاوره بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۱۱هزار نفر در مراکز مشاوره پلیس مشاوره رایگان شده اند، اظهار داشت: ۸۴ درصد پرونده ها به صلح و سازش منجر شده و در حوزه هایی مانند پلیس +۱۰ کار به بخش خصوصی واگذار شده که در راستای سیاست های کلی نیروی انتظامی است.

سردار مهدیان نسب با تاکید براینکه نیروی انتظامی استان همدان به صورت چند لایه در حوزه پیشگیری فعالیت دارد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان برای ایجاد نظم و امنیت در استان ۱۸ اولویت تعیین کرده که ۱۱ اولویت در حوزه پیشگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آغاز ماه محرم و عزاداری ها اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات امنیتی انتظامی برای ماه محرم انجام شده و تمام محلات و مناطق مسکونی تحت پوشش و نظارت نیروی انتظامی بوده و البته مردم نیز باید مراقب اموال خود باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه به معاونت اجتماعی استان همدان اشاره کرد و بیان کرد: امروز مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی انجام می شود و از خدمات سرهنگ علیرضا خزایی که پنج سال در پست معاون اجتماعی بوده قدردانی و سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده که در دفتر تحقیقات نیروی انتظامی فعالیت داشته به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان معرفی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار