خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی قم:

باند حرفه‌ای جیب‌بری در قم انهدام شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام یک باند حرفه‌ای جیب‌بری در قم، از دستگیری پنج سارق در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۰۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت جیب‌بری از زائران در قم، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه(س) استان قرار گرفت.

وی گفت: با افزایش تیم‌های گشتی در محل‌های سرقت و کنترل نامحسوس سارق، خانمی 37 ساله اهل یکی از استان‌های مرکزی، شناسایی و بلافاصله دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف 25 هزار دینار عراقی از نامبرده افزود: در ادامه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی، از همدستی چندین نفر دیگر در این خصوص پرده برداشت.

وی گفت: نامبرده در ادامه ضمن همکاری با مأموران و تماس با متهمان، مشخص شد این افراد در حال خارج شدن از استان هستند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی استان تیم‌های عملیاتی راهی اتوبان قم - تهران شدند.

اسدی افزود: در کیلومتر 22 اتوبان در حالی که سارقان با یک دستگاه پژو پارس منتظر متهم دستگیر شده بودند تا به آن‌ها بپیوندد با دیدن مأموران متواری شده و پول‌هایی را به بیرون از خودرو می‌ریختند که در نهایت پس از شلیک چندین تیر هوایی خودرو متوقف و هر چهار متهم خانم دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور اهل استان‌های شمالی و مرکزی هستند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال نظرات