خبرهای داغ:
مديرکميته امداد شهرستان رزن خبر داد

پرداخت 11میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان رزن

مديرکميته امداد شهرستان رزن از پرداخت 11میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۸۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

سید عباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در سال جاری در راستای فراهم کردن اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت مبلغ 11 میلیارد ریال وام خودکفایی پرداخت شده است .

وی افزود: این تسهیلات از منابع داخلی و بانکی تامین و در قالب 154 فقره در بخش اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.
مديرکميته امداد شهرستان رزن

یادآور شد: هدف از ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند ، کسب درآمد پایدار و خودکفایی مددجویان تحت حمایت می باشد.

وی اظهار داشت : در زمینه اشتغالزایی مددجویان، متقاضیان را برای گذراندن دوره های آموزشی با هزینه کمیته امداد به اداره آموزش فنی و حرفه ای معرفی می کنیم و پس از پایان دوره تسهیلاتی برای خوداشتغالی به آنها پرداخت می شود.

هاشمی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن توانمندسازی خانوادههای تحت حمایت به منظور استقلال ملی و عزت نفس این خانواده ها افزود: با توجه به اینکه اکثر خانوادههای تحت حمایت فرزندان فارغالتحصیل دارند که جویای کار هستند، ما از آموزش آنها برای شکوفایی استعداد و علاقه این افراد و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به آنان استقبال میکنیم.

وی با اشاره به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت بیان کرد: قطع شدن مستمری این خانواده ها بعد از اشتغال آنان محقق خواهد شد ولی بقیه خدمات امداد همچنان به آنان پرداخت میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات