خبرهای داغ:
مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد

پرداخت 15 میلیاردو285 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان کبودراهنگ

مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ از اعطاي 15 میلیارد و 285 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به 182 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۱۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

جمشید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاکنون به 182 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از محل منابع امدادي و بانکی تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: در این راستا از منابع بانکی به تعداد 99 نفر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و از منابع امدادی به تعداد 83 نفر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 285 میلیون ریال که در مجموع به تعداد 182 نفر مبلغ 15 میلیارد و 285 میلیون ریال وام پرداخت شده است .

مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد : پرداخت وام هاي خودکفایی و اشتغال به مددجويان يكي از راهكارهاي مؤثر کمیته امداد در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار است .

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان با نظارت کارشناسان و مشاوره شغلی امداد بوده بیان داشت : پرداخت وام اشتغال به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت صورت ‌می‌گیرد.

محمدی اشتغال و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت را از محورهای اصلی این نهاد ذکر کرد و افزود: بخش قابل توجهي از توليد فرش نیز توسط کارآفرينان کميته امداد تهيه مي‌شود.

وی اظهار داشت: توليد و بافت فرش توسط خانواده هاي تحت حمايت، زمينه ايجاد اشتغال و اقتصاد پايدار را براي آنها فراهم مي‌کند.
مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ تصريح کرد : اين نهاد با تأمين مواد اوليه مرغوب و مناسب نظير رنگ و ريس و نقشه قالي، پرداخت تسهيلات، انجام مشاوره شغلي و همچنين فروش توليدات فرش کارآفرينان در بازارهاي معتبر، سعي کرده سود حداکثري را نصيب خانواده هاي تحت حمايت کند .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار