خبرهای داغ:
مولوی خالقی مطرح کرد؛

دوستی و رفاقت دشمن نشانه نفوذ جریانی در کشور

یکی از علمای اهل سنت درمیان گفت: در نفوذ جریانی دشمن به گونه ای حرکت می کند که هیچ کس از نفوذ او با خبر نیست و کار خودش را از طریق دوستی و رفاقت انجام می دهد.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۵۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مولوی خالقی یکی از علمای اهل سنت درمیان در جمع خبرنگاران با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ اظهارکرد: جریان های نفوذی آسیب ها و خسارت های فراوانی به انقلاب اسلامی و نظام وارد کرده اند و ترور شخصیت های بزرگ کشور در برهه های مختلف نتیجه کار جریانات نفوذی بوده و هم اکنون دشمن در پوشش های مختلف سعی در نفوذ به کشور را دارد.

خالقی افزود: مقام معظم رهبری به مسئولین سفارش نموده است که در برنامه اقتصاد مقاومتی از نیروی بسیج استفاده شود.

وی عنوان کرد: مهمترین نکته ای که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید نموده اند مسئله نفوذ است که دشمن می خواهد با نفوذ خود در مسئولین ذهن و افکار آن را عوض نماید که این موردی است ولی مسئله مهمتر نفوذ جریانی است.

مولوی خالقی ادامه داد: در نفوذ جریانی و کل نفوذها دشمن به گونه ایی حرکت می کند که هیچ کس از نفوذ او با خبر نیست و شناخته نمی شود و دشمن کار خودش را از طریق دوستی و رفاقت انجام می دهد.

وی ادامه داد: آمریکا هر اتفاق و جریانی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران باشد از آن دفاع می کند.

وی به نقش جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان ما باید آگاه باشند و گوش به صحبت های مقام معظم رهبری فرا دهند و پیرو راه رهبری باشند تا آسیبی به این کشور نرسد.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر نفوذ دشمنان هشدارهای جدی داده اند که برای رفع دغدغه‌های معظم‌له و جلوگیری از نفوذ دشمن در ابتدا باید به طور دقیق و صحیح این خطر و تبعات آن را بشناسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار