خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در یادواره شهدای مدافع حرم:

امروز برخی فقط ادعای پیروی از امام و ولایت دارند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان امروز یکی از مشکلات مهم جامعه این است که افراد ادعای پیروی از امام و ولایت دارند و دم می زنند اما به ولایت گوش نمی کنند،گفت: شهید همدانی تابع محض ولایت بود،
کد خبر: ۸۶۰۲۶۹۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره سردار شهید حاج حسین همدانی و 4 شهید مدافع حرم استان همدان در کارخانه سیمان هگمتان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان،حاج مرتضی طاهری از مداحان برجسته کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این یادواره با اشاره به شخصیت نمونه سردار همدانی گفت: در عرصه فرهنگ و تهاجم و ناتوی فرهنگی هدف دشمن از انجام و برنامه ریزی این حرکت ضد فرهنگی سه مسئله است.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: تغییر در باورها و آرمان‌های جمهوری اسلامی، تغییر در الگوها وتغییر در جامعه از طریق ایجاد تغییر در باورها و الگوها از اهداف دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر در کشور با استفاده از این روشهاست، اضافه کرد: برای مقابله در برابر این ترفند و طراحی خطرناک و حساب شده باید به تبلیغ و ترویج الگوهای خود بپردازیم که شهدا یکی از بهترین این الگوها هستند و شهید همدانی یکی از الگوهای تمام عیار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استفاده از این الگوها به سعادت افراد در زندگی فردی و جامعه می انجامد، بیان داشت: بیان ویژگی های شهید همدانی بیان خصوصیات 8 هزار شهید استان همدان است.

وی در بیان برخی از این ویژگی ها افزود: شهید همدانی فردی بسیار تلاشگر و خستگی ناپذیر بود.به معنای واقعی خستگی را خسته کرده بود.

ابوحمزه اضافه کرد: شهید همدانی در 65 سالگی که سن بازنشستگی و گذراندن اوقات در کنار خانواده است، مسئولیت‌های بسیار سنگین بر دوش می کشید و در هیچ مقطعی ندیدم ایشان احساس خستگی کند و به تمام معنا مصداق بارز بسیجی خستگی‌ناپذیر شهید همدانی است.

وی ادامه داد: برای همه افرادی که از جایگاه حقیقی و حقوقی برخوردار هستند امروز زمانه کار و تلاش تمام عیار برای سربلندی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حاج حسین کار را برای خدا می کرد، افزود: اخلاص دیگر ویژگی شهید همدانی بود و همین اخلاص به فرموده رهبری باعث آن تشییع با شکوه بود.

*شهید همدانی مصداق مدیریت جهادی بود

وی خاطرنشان کرد: شهید همدانی کار و تلاشش همه برای خدا بود، لشکر 32 انصارالحسین (ع) در دفاع مقدس به نام حاج حسین همدانی شناخته می شود و در تمام مسئولیتها پیش قدم می شد.

ابوحمزه با اشاره به سفارش همیشگی شهدا بر ایستادن در صراط حقیقت افزود: این شهید بزرگوار اهل ایستادگی و مقاومت بود و دیگران را نیز به هدایت و ایستادن در مسیر حق هدایت می کرد.

وی در تشریح فعالیت‌های سردار همدانی در سوریه ادامه داد: شهید همدانی در 3 سال 100 هزار جوان سوری را آموزش دادند و امروز سوریه به برکت این تلاش‌ها روز به روز به پیروزی نزدیک تر می شود و اگر تلاش‌های شهید همدانی نبود سوریه در سال 89 سقوط کرده بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ویژگی مهم دیگر شهید همدانی بصیرت بود این شهید در فتنه 88 جانانه و همچون همیشه در راه ولایت ایستاد.

وی اظهار داشت: شهید همدانی با فریب خوردگان با رأفت برخورد کرد و پس از جدا کردن فریب خوردگان از عاملین اصلی با عاملین برخورد قاطعی کرد.

ابوحمزه عنوان کرد: شهید همدانی تابع محض ولایت بود، چه در زمان امام خمینی(ره) و پس از آن در برابر رهبر معظم انقلاب همواره یک مطیع محض بود.

وی ادامه داد: امروز یکی از مشکلات مهم جامعه این است که افراد ادعای پیروی از امام و ولایت دارند و دم می زنند اما به ولایت گوش نمی کنند، شهیدهمدانی از جمله افرادی است که همواره فرمایشات رهبری را پیگیر بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: روحیه ابتکار و خلاقیت و نوآوری از جمله صفات شهید همدانی بود و در مدت فرماندهی سپاه تهران نواحی را از 3 ناحیه به 23 ناحیه رساند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با استحکام ساخت درونی کشور از طریق ایجاد اقتصاد مقاومتی حل می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی محقق خواهد شد که شهید همدانی مصداق مدیریت جهادی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات