خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم با حضور جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) و خانواده شهدای مدافع حرم در جهاددانشگاهی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۸۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در جهاد دانشگاهی همدان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در شهادت شهدا دو هدف به عنوان اصلی‌ترین محور حضور شهدا در جبهه های نبرد حق علیه باطل وجود داشت که گسترش آرمانهای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی در کنار اجرای منویات مقام معظم رهبری در جامعه توسط دانشجویان می تواند در رده عالی اهداف قرار گیرد.

اکبر اسدی با بیان مشکلات منطقه در زمان حال عنوان کرد: در شرایط امروزی شاهد آن هستیم که کشورهایی که برای جنگ وارد میدان می شوند و در نهان به قدرت های خود افتخار می کنند، همه از قدرت نظامی ناشی شده و منشاء قدرت دیگری به جز نظامی و تسلیحات جنگی ندارند که اغلب این قدرت را نیز از حمایت کشورهای دیگر به دست آورده و خودشان عملا هیچ توانی برای مبارزه ندارند.

وی تصریح کرد: منشاء بروز و ظهور نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف سیاسی از بدو تأسیس تا کنون بر پایه حمایت های مردمی بوده است و مردم در همه بحران های وارد بر کشور با تکیه بر آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری به پیروزی رسیده اند.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان افزود: مردم ایران با ادامه راه امام راحل(ره) و شهدا توانستند هر بحرانی که بر ایران وارد می شود را از سر گذرانده و آنها را به فرصت تبدیل کنند چرا که ملت ایران با حرکت به سوی آرمان های بلندی که دارند نیازمند چنین بحران هایی در طول سال های بسیار بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بدانند انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و اگر آرمان های امام خمینی(ره) و منویات مفام معظم رهبری در دل ها نفوذ کند، هیچ قدرتی توان تهدید ایران را در هیچ زمانی ندارد و اگر این آرمان ها در بین دانشجویان نهادینه شود، حرکت به سوی رشد و کمال تضمینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات