خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس در تجمع باشکوه بسیجیان بشرویه:

‎برخی به ‎دنبال‎ برگرداندن‎ آمریکا ‎از ‎پنجره اند/پنجره ‎را با دستان ‎قطع‎شده ‎جانبازانمان‎ بسته ایم

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امروز دشمن به جان اسلام افتاده و برخی تماشاچی شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی "اسماعیل برزگر" در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بشرویه در همایش "شکوه ایستادگی" که به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور بی نظیر بسیجیان و مسئولین ادارات ونهادهای دولتی در محل سالن هیئت سادات الحسینی شهرستان بشرویه برگزار شد  با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج درخت تنومند، استوار و با ثمری است که ریشه آن در جای جای کشور رسوخ کرده و ثمره آن حتی در کشورهای مسلمانان و غیر مسلمان پیداست.

فرهنگ و تفکر بسیجی الگو شده است

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت خراسان جنوبی  افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی که از مکتب عاشورای حسینی گرفته شده، الگوی راه کشورهای بیدار جهان از جمله فلسطین، لبنان، یمن و سوریه شده است .

وی با اشاره به ارکان مهم بسیج  هم گفت: بسیج دارای ارکان مهمی است که اگر به آن عمل کنیم در ادامه راه موفق خواهیم بود.

اخلاص در عمل، رکن مهم بسیج

برزگر اخلاص در عمل را اولین رکن بسیج برشمرد و گفت: هر حرکت و اقدامی در بسیج باید با اخلاص عمل باشد همچون دوران دفاع مقدس که این اخلاص در عمل رزمندگان و بسیجیان در عملیات های مختلف، موجب موفقیت غیورمردان جبهه های نبرد شد. 

وی بصیرت  و بصیرت افزایی را رکن دوم بسیج معرفی کرد و گفت: بصیرت افزایی از مهمترین ارکان بسیج است و همین بصیرت در زمان قیام عاشورای حسینی از مردم آن دوران گرفته شد و حادثه عاشورای حسینی به وقوع پیوست

اولین قدم بصیرت، دشمن شناسی است

برزگر خاطر نشان کرد: اگر بصیرت نباشد، قادر به تشخیص راه درست و غلط نخواهیم بود و در واقع اولین قدم برای بصیرت، دشمن شناسی است .

وی دشمن اصلی انقلاب را استکبار دانست وخاطر نشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون توطئه های زیادی را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اساس دین اسلام چیده و نکته جالب  این است که برخی به دنبال پاک کردن شعار مرگ برامریکا هستند.

برخی دنبال برگرداندن آمریکا از پنجره هستند

برزگر با اعلام اینکه  اجازه نمی دهیم دشمنان به کشور راه یابند و نفوذ  کنند گفت: برخی دنبال این هستند، آمریکایی که از در بیرون کرده ایم را دوباره از پنجره وارد کشور کنند.

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با هشدار به کسانی که خود را به خواب غفلت زده اند هم گفت: اعلام می کنیم اگر دشمن را از پنجره  وارد کنید ما آن پنجره را با دستان و پاهای قطع شده جانبازانمان آنگونه بسته ایم که قادر به نفوذ نباشد.

وی افزود: امروز دشمن به جان اسلام افتاده و برخی تماشاچی شده اند و باید بروند وضعیت افغانستان و دیگر کشورهیی که آمریکا نفوذ کرده ببینند، دشمن با دو ماهیت وارد میدان شده یکی در بستر وهابیت و دیگری در بستر داعش و البته در گذشته نیز تحت عنوان های مختلف دموکرات و گروه پژواک قصد نابودی اسلام را داشتند.

دشمن با حرکت خزنده لابه لای فرهنگمان نفوذ می کند

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، حرکت خزنده دشمن در لابه لای فرهنگ اسلامی و نفوذ فرهنگ غربی را هم هشدار داد و گفت: دشمنان اسلام این روزها فقط به حذف فیزیکی نیست بلکه به دنبال از بین بردن روحیه ایثار ومقاومت جوانان هستند تا آنان را از هر طریقی از مسیر صحیح منحرف کنند.

وی افزود: هزینه کرد هنگفت برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای و برنامه های ضد اخلاقی باهدف به فساد کشیدن جوانان مسلمانان صورت می گیرد و باید در راستای خنثی سازی توطئه های فرهنگی ، شجره طیبه بسیج بیش از گذشته تقویت شود.

استقامت و اقدام به موقع ، رکن دیگر بسیج

برزگر،استقامت و اقدام به موقع را از دیگر ارکان مهم بسیج نام برد و گفت: بسیاری در داخل کشورمان علی رغم اینکه در گذشته به نظام خدمت کرده اند ولی امروز به جان نظام افتادند و از مسیر حق و تفکر بسیجی فاصله گرفته و منحرف شده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها