خبرهای داغ:
در خضری دشت بیاض برگزار شد

یادواره شهدای روستای بیناباج و تجلیل از بسیجیان

یادواره هفت شهید تحت عنوان شبی با شهدا و تجلیل از 10بسیجی پیشکسوت در روستای بیناباج خضری دشت بیاض برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۶۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در یادواره هفت شهید روستای بیناباج خضری دشت بیاض که با حضور بسیجیان در مسجد روستا برگزارشد گفت: محافل شهدا باید استمرار داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهادت نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند سرمایه هایی از جمله بندگی در اوج، بصیرت، استفاده از فرصت ها، شجاعت و توفیق را باید دارا باشند.

برات زاده افزود: امروزه که دشمن در حال تغییر تاکتیک های خود در ایران است باید دشمن شناس واستکبار ستیز بود چراکه شهدا خون های زیادی دادند تا اجنبی بر کشور ما تسلط پیدا نکند و حواسمان آنقدر باید جمع باشد تا پیام شهدا را درست ادا کنیم و به نسل های آینده برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاینات ادامه داد: شهدا درس هایی از جمله ارتقا بعد فردی، اجتماعی، دارا بودن جامعه ایمانی، درگیر نبودن مادیات، فراموش نکردن امر به معروف و نهی ازمنکر و داشتن ولایت و بصیرت را در زندگی خود نهادینه کردند و در مقابل هیچ قدرتی هراس نداشتند.

گفتنی است، تشییع نمادین پیکر شهدای گمنام، دکلمه وهم چنین تجلیل از 10پیشکسوت بسیجی روستا از برنامه های دیگر این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها