خبرهای داغ:
36 سال ایثار و مقاومت / 14

عزت ملی ایران در عرصه داخلی و منطقه ای مدیون بسیج است

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: آثار عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه ی داخلی و منطقه ای مدیون بسیج است و امروز تفکر بسیجی توانسته امنیت سوریه و عراق را تامین کند.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خسروی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم هیئت عاشقان ولایت که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: احساس ما این است که یکی از امدادهای غیبی خداوند در انقلاب اسلامی الهام تشکیل بسیج بر دل امام خمینی بود.

وی فلسفه تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی را بر مبنای اصول قرآنی دانست و افزود : فلسفه ی تشکیل بسیج را می توان در آیات قرآن از جمله در آیه 251 سوره بقره مشاهده کرد که خداوند می فرمایند "اگر دفاع کسانی نباشد، فساد زمین را فرا می گیرد".

حسین خسروی اظهار کرد: هر نعمتی شکری دارد و بهترین شکر نعمت بسیج، گسترش این نعمت است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با اشاره به برکات بسیج بعد از انقلاب اسلامی گفت: یک از برکات مهم بسیج در عرصه ی انقلاب اسلامی حضور در عرصه ی اقتصاد مقاومتی است که بنا به سخن سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین "ما با دست خالی 140 هزار شغل ایجاد کردیم".

خسروی افزود: دومین برکت بسیج حضور مستمر و موفق در عرصه ی امنیتی کشور بود که نشانه های آن را در ایثارگری در دفاع مقدس می توان اشاره کرد، بطوریکه در 8 سال دفاع مقدس اگر ایثارگری مردم و بسیج نبود ما پیروز نمی شدیم.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس سومین برکت بسیج را نقش تاثیر گذار در عرصه ی عزت ملی دانست و گفت: آثار عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه ی داخلی و منطقه ای مدیون بسیج است و امروز تفکر بسیجی توانسته امنیت سوریه و عراق را تامین کند.

وی با اشاره به نقش بسیج در فتنه ی 78 و 88 گفت: عامل پیروزی در فتنه ها در بعد از انقلاب اسلامی بسیج است.

خسروی با اشاره به نقشه ی دشمن در حال حاضر گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد تشنج در فضای داخلی کشور است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد و انشالله بسیج با تمام قوا بر این نقشه ی دشمن نیز پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها