خبرهای داغ:
36 سال ایثار و مقاومت / 6

بسیجیان نمی گذارند منشور رهبری روی کاغذ بماند

امام جمعه زیرکوه گفت: بسیجیان باید منشور و گفتار رهبری را مدنظر داشته باشند تا این منشور رهبری روی کاغذ نماند و رهبری در این موارد از بسیج وبسیجیان انتظارات بیشتری دارند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: بسیج یک شجره طیبه و تنومند است که برای دوستان غرور آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی افزود: یکی از رسالتهای خوب واساسی بسیج دربخش اقتصاد مقاومتی است و بسیج هم در عرصه های مختلف در گام اقتصاد مقاومتی موفق بوده است.

امام جمعه زیرکوه افزود: در خواست ما هم از مسئولین این است که پروژه های نیمه تمامی که چندین سال است طول کشیده ونمی توانند انجام دهند به بسیج وبسیجیان عزیز بدهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یکی از رهنمود های مقام معظم رهبری است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم ودر این زمینه همکاری کنیم.

حجت الاسلام مرتضایی نیا گفت: بسیج علاوه بر عرصه اقتصاد مقاومتی خوشبختانه در عرصه های دیگر نیز خوش درخشیده است وتقاضای ما هم از بسیجیان این است که در راستای رهنمود های رهبری از جمله فرمایش حضرت آقا درخصوص خرید کالاهای ایرانی ، استفاده از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و نسبت به خرید ومعرفی کالاهای ایرانی اقدام کنند.

وی افزود: بسیجیان باید منشور رهبری وگفتار رهبری را مدنظرداشته باشند تا این منشور رهبری روی کاغذ نماند ورهبری دراین موارد از بسیج وبسیجیان انتظارات بیشتری دارند.

حجت الاسلام مرتضایی نیا تصریح کرد: امروز سمت وسوی انقلاب را به جاهای دیگر می برند و نیروهای بسیجی درمقابل این نفوذ سه وظیفه دارند اول مقابله با نفوذ دشمن ، دوم مقابله با تهاجم فرهنگی و سوم بسیجیان درراه تحقق اقتصاد مقاومتی هم دولت را باید همراهی کنند وهم بکوشند گفتمان مقام معظم رهبری روی کاغذ نماند. امروز دشمن از ندای بسیجی می ترسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها