خبرهای داغ:

بیانیه شورای اندیشه و همفکری بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

بسیج از ابتداي تشكيل تمام معادلات و محاسبات استراتژیست هایاستکبار جهانی را به هم زد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خوار و ذلیل ساخت و تا به امروز بسیجیان با ایمان و پرشور این آب و خاک درسایه ولایت با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی سختی‌ها را به جان خریده اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۶۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان‏، شورای اندیشه و همفکری سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان بيانيه اي به مناسبت سالروز تشكيل بسيج مستعفين صادر كرده است كه متن آن در ذيل آمده است.

از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دنیای غرب از راهبردها، فنون و شگردهای متنوع و متعددی بهره جست تا هم از گسترش دامنه­ی نفوذ انقلاب در بین ملل دیگر جلوگیری کند، و هم زمینه را برای سلب هویت اسلامی و انقلابی قشرهای مختلف، به­ویژه قشر جوان، و مسخ باورها و ارزش­های بنیادی جامعه مهیا سازد.

پنجم آذر 1358 بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را که ریشه درخاک کربلا دارد و شاخه هایش سر به افلاک می ساید، صادر كردند تا ما امروز شاهد سایه افکنی آن در سرتاسر جهان باشیم.

بسیج تمام معادلات و محاسبات استراتژیست هایاستکبار جهانی را به هم زد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خوار و ذلیل ساخت و تا به امروز بسیجیان با ایمان و پرشور این آب و خاک درسایه ولایت با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی سختی‌ها را به جان خریده اند و با شجاعت وصف ناپذیر درمقاطع مختلف و حساس وارد عمل شده اند و صفحه های بی‌بدیلی را درتاریخ اسلام و این کشور رقم زده اند.

با شناختي كه از اين نيروي لايزال الهي و نيز تجربه‌اي كه از فعاليت بسيج در دوران بعد از انقلاب، وجود دارد، نيازي به بررسي آثار وجودي بسيج در گذشته نيست. انقلاب، بهترين ثمره وجود بسيج است و اگر بسيجيان نبودند، امروز نه تنها چيزي بنام انقلاب اسلامي بلكه چيزي بنام كشور مستقل ايران وجود نداشت. براي اهميت بسيج و شناختن تأثير اين نيرو در گذشته، همين بس كه وجود نظام ما از بسيج است و اين نيرو و تفكر است كه مي‌تواند از انقلاب پاسداري كند؛ همان‌گونه كه امام راحل قدس‌سرهفرمودند: «اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.»

نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی 34 سال گذشته و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در 8 سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌ آفرینی‌ها و بحران‌‌سازی‌های گوناگون استکبارجهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقتی انکارناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پر حجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمز گشایی می‌کند.

بسیج در عرصه کشاورزی نیز برای هر چه بهتر شدن وضعیت در امر خود کفایی و پیش برد اهداف اقتصاد مقاومتی به کمک دستگاه های متولی و کشاورزان آمده است.کشاورزی در کنار صنعت و بازرگانی سه رکن اساسی توسعه کشور را تشکیل می دهند‏، اما رسیدن به حد مطلوب و شایسته کشاورزی مستلزم توجه همه جانبه و فراگیر، کوشش و تلاش خستگی ناپذیر است که در ادبیات امروز بسیج، می توان آینه تمام نمای آن را مشاهده کرد.

یاد طلایه داران عرصه ایثار بخیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی شان بخیر که حتی ابرها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است تا باردیگر با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی عهد و پیمان ببندیم، و با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن دفاع نماییم.

در پایان ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان سلحشور و جان برکف و اقشار مختلف مردم، توفیق روزافزون این جان برکفان دین و ولایت را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها