خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

مسئولین بسیج دانش آموزی با خانواده شهید علیرضا عامری دیدار کردند

مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه مقاوت ایمان شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید علیرضا عامری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده و شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید دانش آموزی علیرضا عامری دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام هاشمی مربی نظام صالحین و پیشکسوتان بسیج نیز حضور داشتند پدر و برادر شهید عامری به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند.

پدر شهید با قدردانی از حضور مسئولین بسیج دانش آموزی به خصوصیات اخلاقی شهید پرداخته و گفت: شهید بسیار محفوظ به حیا بود و برای کمک به دیگران بسیار تلاش می کرد و همیشه به فکر کمک به نیازمندان و خانواده ها بود.

وی افزود: شهید علاقه وافری به حضور در جبهه و دفاع از انقلاب داشت و به محض گرفتن دیپلم برای اینکه نشان دهد دانشگاه قبول می شود در کنکور شرکت کرد و در مرحله اول قبول شد اما به دانشگاه نرسید و به فیض شهادت نائل آمد.

محمد عامری با بیان چند خواب از شهید بعد از شهادت گفت: شهید دوبار به خواب من آمد و هر بار خبری برای من بود یکبار خواهر خانه تنها بود و آمد با هم در خواب رفتیم خانه خواهرش که بعد از بیدار شدن سریع من خانه خواهرش رفتم و دیدم تنهاست و ترسیده و بار دوم نیز برای باغ آب داشتیم و آمد خبر داد که آب باغ هدر نرود.

برادر شهید نیز به بیان خاطراتی از شهید در مورد تحصیل و منظبت بودن شهید و عاشق امام و شهادت بودن و کتاب خوان بودن و عاشق مطالعه بودن بیان کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج با بیان اینکه به فرموده رهبری نباید بگذاریم خانواده شهدا در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شود گفت: هدف از این دیدارها زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و مرور خاطرات شهدا و تکلیفی که بر دوش ماست و باید بدان عمل کنیم.

جمال الدین غنایی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و تبیین شود و این به عهده همه ماست که در این راه قدم برداریم و بدانیم که اگر شهدا نبودند ما هم امروز در این آسایش و راحتی نبودیم.

در این دیدار حجت الاسلام موسی هاشمی نیز با بیان حدیثی در مورد مقام شهادت اظهار کرد: شهید مقامی دارد که همه بدان غبطه می خورند و خداوند در قرآن بر روزی خوردن شهدا نزد ذات باری تعالی یاد می کند و این نشان از زنده بودن و شاهد بودن شهدا نسبت به عملکرد آنهاست.

در پایان این دیدار تصویر شهید یادبود کنگره شهدای استان سمنان به خانواده شهید اهدا شد و شرکت کنندگان از موزه منزل شهید که در آن وسایل کتاب ها و لوازم شخصی شهید نگهداری می شود بازدید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها