بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در سعدآباد افتتاح شد

بیارستان صحرایی به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام دشتستان با حضور مسئولان استان در سعدآباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۷۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام دشتستان در این باره گفت: خدمت­رسانی به مردم از مهم­ترین وظایف بسیج پس از دوران دفاع مقدس است که امروز پزشکان بسیجی به پاس گرامی­داشت هفته بسیج در این بیمارستان در 12 رشته تخصصی به مردم خدمات رسانی می­کنند.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور افزود: هدف از برپایی این درمانگاه خدمت به مردم روستایی و شهری منطقه سعدآباد در حوزه درمان است که این بیمارستان به مدّت سه روز به مردم خدمات درمانی و توزیع رایگان دارو ارائه می­دهد.

وی تصریح کرد: ایجاد بیمارستان صحرایی در بخش سعدآباد دشتستان یک گام اساسی در راستای محرومیت­زدایی و خدمت به اقشار مختلف مردم جامعه است.

فرمانده سپاه دشتستان ارائه خدمات درمانی تخصصی به مراجعان این بیمارستان صحرایی را دندان­پزشکی، قلب، جراحی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، ارولوژی و ارتوپدی و کلیه و مجاری اداری و پزشک عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 12 پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان صحرایی حضور دارند.

بخش سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان در 80 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار