خبرهای داغ:
امام جمعه قم:

بسیجیان اهتمام ویژه‌ای به نشر امر به معروف در جامعه داشته باشند

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت نشر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور جدی و فعال داشتند که باید اهتمام لازم در راستای نشر این فریضه الهی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۲۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محمد سعیدی عصر امروز در همایش منادیان معروف که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: دین اسلام همواره بر این موضوع تاکید کرده که علاوه بر حرکت در مسیر الهی جامعه را نیز هدایت کنیم، داشتن یک جامعه ایمانی سبب کسب رضایت الهی و سعادت‌مندی می‌شود.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه امام حسین(ع) یک حقیقت فراموش نشدنی و ماندگار است، افزود: در مجلس یزید که به سر مبارک امام حسین(ع) جسارت شد یکی از نمایندگان کشورهای اروپایی در آن مجلس حضور داشت نسبت به این موضوع اعتراض کرد و این اهانت را برنتابید.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ایستادگی در برابر اهداف شوم دشمن بیان کرد: همه ما باید با امیدواری و قدرت در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کنیم و در برابر فجایعی که در منطقه اتفاق می‌افتد آبدیده شویم و در راستای اعتلای اسلام تلاش کنیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه برخی افراد در جبهه دشمن حضور دارند، عنوان کرد: اگر در جبهه دشمن هر عنصری حتی پاره تن‌مان باشد با وی مقابله می‌کنیم و خداوند این استقامت را می‌بیند و امیدواریم با لطف خداوند ظهور امام زمان(عج) باشیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت نشر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید اسلام است و باید در راستای نشر آن اقدام شود، بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور جدی و فعال داشتند که باید اهتمام لازم در راستای نشر این فریضه الهی داشته باشند.

ارسال نظرات