خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم خبر داد؛

تشکیل ۹۰۰ شورای امر به معروف در پایگاه های بسیج و مساجد قم

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه زیرساخت های قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در بیش از ۹۵ درصد حوزه ها و پایگاه های بسیج اقشار و نواحی مقاومت سازماندهی شده است، افزود: بیش از ۹۰۰ شورای امر به معروف متشکل از ائمه جماعات مساجد، هیئت امنا، معتمدین محل و مسئولان پایگاه بسیج تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی عصر امروز در همایش "منادیان معروف" که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند بر عالم ولایت دارد، اظهار داشت: خداوند انبیاء و اولیاء الهی را برای هدایت بندگان خدا مبعوث کرد.

وی با اشاره به این که معجزه ظهور امام و انقلاب اسلامی یکی از ابزارهای هدایت بشری است، تصریح کرد: امروز انقلاب با پیچیده‌ترین نوع استکبار مواجه است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که امروز برکات انقلاب اسلامی در عالم از مصادیق هدایت الهی است، ابراز داشت: زمینه پیشرفت و تکامل انقلاب اسلامی را باید با حفظ صیانت از ارزش ها به طور فراگیر دنبال کرد.

حافظی با اشاره به تلاش گسترده سپاه در زمینه حفظ ارزش‌ها، گفت: این نهاد اقدام به ایجاد تشکل هایی نموده است که در پشتیبانی از ارزش های دینی تاثیرگذار بوده اند.

وی تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مصادیق تشکل‌های تاثیرگذار سپاه در حفظ ارزش های دینی عنوان کرد و ابراز داشت: سپاه از طریق بسیجیان نواحی پایگاه‌های خود، تلاش زیادی را در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر می کند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه زیرساخت های قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در بیش از 95 درصد حوزه ها و پایگاه های بسیج اقشار و نواحی مقاومت سازماندهی شده است، افزود: بیش از 900 شورای امر به معروف متشکل از ائمه جماعات مساجد، هیئت امنا، معتمدین محل و مسئولان پایگاه بسیج تشکیل شده است.

حافظی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نهضت آموزشی امر به معروف و نهی از منکر نیز در حلقه های صالحین بسیج در دستورکار قرار گرفته و در ترویج این امر مقدس تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظرات