خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

طلاب با بصیرت افزایی همگانی سد راه نفوذ دشمنان شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: طلاب و روحانیون با بصیرت افزایی به عموم مردم سد راه نفوذ دشمنان به داخل کشور شوند.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری، در همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون که با حضور طلاب و ر وحانیون شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، در سخنانی در جمع طلاب و روحانیون خواهر و برادر بسیجی با تأکید بر شناخت تکلیف و مسئولیت هایی که بر عهده تک تک افراد گذارده شده است، اظهار داشت: باید تکلیف را شناخت و به درستی در برهه کنونی به آن عمل کرد.

وی افزود: در این میان وظیفه طلاب و روحانیون و علما و فضلای حوزه های علمیه بیش از دیگران است چرا که اینان علاوه بر شناخت تکلیف سترگ دیگری که همانا هدایت و بصیرت دهی به عموم مردم نیز بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به شرایط خاص و حساس کنونی و دشمنی های کوردلان و بدخواهان انقلاب و نظام که همواره سعی در ایجاد شکاف و اختلاف بوده اند، تصریح کرد: ما طلاب و روحانیون باید سد راه نفوذ استکبارگرانی چون آمریکا به داخل کشورمان باشیم و چشم طمع آنها را کور کنیم.

حجت الاسلام قندهاری به دو انتخابات مهم پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: باید در تشخیص بهترین افراد چشم و گوشمان به مقام عظمای ولایت باشد و انتخاب ما بر اساس معیارها و ملاک های رهبری باشد.

وی بیان داشت: باید ما نیز همچون رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که خدایی دیدند، شنیدند و حرف زدند و عمل کردند و سرانجام به مقام رفیع شهادت دست یافتند با تفکر بسیجی در مقابل مستکبران عالم بایستیم همانگونه که تا کنون چنین بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی، امام جمعه شاهرود نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج و همچنین تسلیت به مناسبت ایام اللهی که در آستانه آن قرار داریم و دلهای بیمشاری از مردم ما را بیقرار کرده است، اظهار داشت: اربعین و راهپیمایی عظیم مردم عاشق اباعبدالله الحسین(ع) نشان از اوج ارادت و احترام خاص مردم ایران به سرور و سالار شهیدان است.

وی افزود: این شور و هیجان و برانگیختگی همگانی را هیچ چیز و هیچ کس را جلودارش نیست و از روزهای بعد از حماسه عظیم کربلای حسینی تا کنون این شعف بیشتر شده است و تا انقلاب مهدی ادامه دارد.

امام جمعه شاهرود اظهار داشت: حماسه کربلا تحول آفرین است و انسان های بیشماری را عاشق و شیدای خود کرده است.

ترابی در ادامه با اشاره به اهمیت بسیج و عظمت و اقتدار بسیجیان که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی جرأت عملیاتی کردن توطئه هایش را ندارد چرا که بسیج هم عزت آفرین و هم امنیت آفرین است.

وی گفت: بسیجی واقعی همواره در صحنه و میدان آماده به رزم است و پا به رکاب است و البته باید گفت یکی از نشانه های منتظران واقعی همین حضور و آمادگی در تمامی صحنه ها است.

همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان سمنان و با حضور مدیران حوزه های علمیه و مسئولان نمایندگی ولی فقیه سپاه در این شهرستان ها، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان و روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و شهرستان سمنان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

یادآور می شود؛ در این همایش از طلاب ممتاز بسیجی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها