خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا /12

راه اندازی 43 کارگاه کوچک و زود بازده با ارائه تسهیلات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس با بیان اینکه تا کنون 43کارگاه کوچک و زود بازده راه اندازی شده است گفت: مجموعه سپاه آمادگی پرداخت وام تا سقف30میلیون تومان به جوانان برای راه اندازی کارگاه های زود بازده در زمینه اقتصاد مقاومتی را دارد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۳۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس در جمع خبرنگاران گفت:مهم ترین درس عاشورا حفظ ارزش ها وآرمان هاست و بسیجیان باید در این زمینه با بصیرت تمام درس های عاشورا را فرا بگیرند.


وی در ادامه با اشاره به موضوع مهم امر به معروف ونهی از منکر گفت: در جامعه اسلامی مهم ترین معروف حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ومهم ترین منکر نابودی استکبار است.

سرهنگ فلاحی در ادامه بهترین الگو برای بسیجیان را ائمه اطهار دانست و گفت: اهل بیت ما برای حفظ ودفاع آرمان ها شجاعانه ایستادند وبسیازی حتی در این راه جان خود را از دست دادند وبه شهادت رسیدند.

فلاحی در ادامه احساس مسئولیت را وظیفه هر بسیجی دانست وگفت: بسیجی باید همیشه آماده باشد واحساس تکلیف ومسئولیت داشته باشد چرا که لحظه ای غفلت برای هر بسیجی باعث نفوذ دشمن درهرعرصه ای می شود.

وی در ادامه با اشاره به کیفیت برنامه ها در هفته بسیج گفت: امسال به فرماندهان تاکید فراوان مبنی بر کیفیت برنامه ها شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شعار هفته بسیج امسال را بسیج دست قدرت خداست اعلام کرد وگفت: انصافا این شعار متناسب با فضای جمهوری اسلامی است چرا که در صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی به وضوح دیده شده است.

وی از اجرای 80عنوان برنامه در هفته بسیج یاد کرد وگفت: در هفته بسیج سال جاری 80عنوان برنامه خواهیم داشت که از جمله شاخص ترین آن ها افتتاح دوپروژه بزرگ عمرانی ساختمان بسیج خواهران و افتتاح 6پایگاه مقاومت بسیج وبرگزاری همایش شکوه ایستادگی هم زمان باسراسر کشور است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این همایش را نشان دادن ایستادگی همه ی بسیجیان در صحنه های انقلاب برای دفاع از ارزش ها وآرمان ها وحمایت از ولایت فقیه عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ادامه حضور یک پارچه بسیجی موضوع استکبار ستیزی، برگزاری اردوی جهادی 1روزه در زمینه برداشت زعفران،برگزاری مسابقات ورزشی دوچرخه سواری، کوه پیمایی وفوتسال،نشست روشنگری اقتصاد مقاومتی واستکبار ستیزی، برپایی نمایشگاه عکس، اعزام اکیپ درمانی جهت ویزیت رایگان به روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدا به همراه مسئولین، برگزاری یادواره شهدا،عطر افشانی مزار شهدا با جمعی از مسئولین شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی شب شعرومقاله نویسی وتجدید میثاق با ولایت در دیدار با نمایندگان ولی فقیه امامان جمعه شهرستان را ازدیگر برنامه ها بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی گفت: احیای بسیاری از فرهنگ ها در برخی از روستاها که به فراموشی سپرده شده کمک بسیاری به کارخانجات تولیدی می کند وشهرستان فردوس تا کنون با راه اندازی 43کارگاه کوچک و زود بازده با اعطای وام در این راستا قدم های خوبی برداشته است.

فلاحی تاکید کرد: مجموعه سپاه آمادگی پرداخت وام تا سقف30میلیون تومان به جوانان برای راه اندازی کارگاه های زود بازده در زمینه اقتصاد مقاومتی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها