خبرهای داغ:

بسیج اخلاص

شاخه سبز(چاپ قم) روز یکشنبه اول آذرماه در ستون سرمقاله به قلم سردبیر مطلبی با عنوان «بسیج اخلاص» منتشر کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مطلب می خوانیم: رزمایش ها میدان محک و آزمایشی عملی برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی است. رزمایش الی بیت المقدس که در منطقه عمومی قم با شرکت 35 هزار بسیجی از شش استان برگزار شد در نوع خود بی نظیر می باشد رزمایشی که با بکارگیری متدهای جدید جنگ های زمینی و پدافند هوایی و همچنین حضور به موقع نیروهای خط شکن در خط مقدم عملیات، پشتیبانی خط آتش و همچنین پشتیابنی زرهی و بمباران بوسیله هواپیمایی جدید از نقاط برجسته این رزمایش محسوب می شود.

فرمانده کل سپاه در این رزمایش تشکیل 500 گردان امام حسین(ع) و 1500 گردان بیت المقدس را از دستاوردهای حضور بسیجیان در عرصه دکترین دفاعی کشور برشمرد و گفت هر کشوری آرزو دارد نیرویی عظیم همانند نیروی بسیج در اختیار داشته باشد.
بسیج که از ابتکارات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود شجره طیبه ای است که علاوه بر حضور در میدان نبرد، با ایثار و فداکاری در تمام عرصه های مقاومت حضوری فعال دارد.

بسیج الگویی منحصر به فرد برای فراخواندن نیروهای زبده و جان برکف مردمی است که می تواند انقلاب اسلامی را در گستردگی منطقه ای و فرامنطقه ای فراگیرکنند و از حضور توطئه آمیز وفتنه انگیز متجاوزین غربی آمریکایی در ممالک اسلامی ممانعت به عمل آورد.
کما اینکه در سوریه تشکیل تشکلی همانند بسیج که نهادی مردمی و از متن مردم است توانست با مقاومت 5 ساله مانع از فروپاشی نظام سیاسی و ملی سوریه شود. این مدل تابناک و بی نقص که از تفکرات و اندیشه های ناب امام خمینی(ره) نشات گرفته مجموعه ای است که علاوه بر توان رزمی و تعالی روح، قرین عنصری است به نام اخلاص و به فرموده امام خمینی بسیج ارتش مخلص خداست.
اخلاص برای رسیدن به هدفی والاتر از امور دنیوی و مادی، آرمانی که به نثار جان برای بدست آوردنش می ارزد.
این اخلاص و درک معانی بلند عرفانی از خصوصیات بسیج مستضعفین است که این نهاد مقدس را حفظ می نماید.

ارسال نظرات