خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

صدور انقلاب مرهون مقاومت مردم و هدایت رهبری است

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از مدافعان حرم در سوریه و عراق به عنوان خط مقدم صادرکنندگان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این صدور انقلاب مرهون مقاومت و ایستادگی مردم و هدایت رهبر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۹۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی مختاران محمدی شنبه شب در همایش بزرگ طلایه‌داران مبارزه با استکبار که به همت ناحیه امام حسین(ع) در مسجد شهدا زاویه برگزار شد، ضمن تبرک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی اکنون به کشورهای مختلف غیر اسلامی و اسلامی در حال صادر شدن است.

وی از مدافعان حرم در سوریه و عراق به عنوان خط مقدم صادرکنندگان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این صدور انقلاب مرهون مقاومت و ایستادگی مردم و هدایت رهبر انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: اگر بسیج نباشد مشکلات بسیاری در جامعه اسلامی بروز می‌کند زیرا حضور بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی تاثیر بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی داوطلب مردمی توانسته در عرصه اقتصاد مقاومتی گام‌های بسیاری بردارد تصریح کرد: این نیروی مردمی با تکیه بر آرمان‌های امام راحل برای تحقق اهداف نظام اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

مختاران با تاکید بر اینکه جهانیان با روحیه استکباری آمریکا آشنا شده‌اند عنوان کرد: جنایات سرتاسر جهان اسلام توسط نمایندگان استکبار در دنیا انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویایی جوانان مسلمانان متاثر از انقلاب اسلامی برای منافع آمریکا خطرناک است یادآور شد: آنها در خصوص مقابله با تاثیرگذاری انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌کنند.



ارسال نظرات