خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

فعالیت جهادی برای ساخت خانه بی بی فاطمه موفق ترین اردوی امسال

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه اردوی جهادی روستای گمنج را که در پایان به ساخت خانه بی بی فاطمه انجامید را از موفق ترین اردوهای امسال دانست و گفت: این اردو نشانگر فرهنگ تعاون و همکاری میان جهادگران بود.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۸۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

صمدی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با گرامی داشت هفته بسیج اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد هزار نفر در قالب اردوهای جهادی یک روزه و تعداد 50 نفر در قالب اردوهای 7 روزه در داخل شهرستان فعالیت انجام دادند.

وی افزود: تعداد 4 گروه جهادی مهمان نیز در شهرستان حضور داشته اند و در زمینه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خدمت رسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه اردوهای جهادی برگزار شده برای برطرف کردن مسائل و مشکلات خانوادگی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی است، گفت: محرومیت معیار اصلی انتخاب حضور جهادگران مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

وي افزود: مردم میزبان نسبت به این اردوها استقبال خوبی نشان دادند و همچنین جهادگران از استقبال مردم خوشحال بودند و اعلام می داشتند که این شهرستان نیازمند توجه بیشتر است.

صمدی اردوی جهادی روستای گمنج را که در پایان به ساخت خانه بی بی فاطمه انجامید را از موفق ترین اردوهای امسال دانست و افزود: این اردو نشانگر فرهنگ تعاون و همکاری میان جهادگران بود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه گفت: در سطح شهرستان زيركوه تعداد 8 كارگروه تحت عنوان پروژه فلاحين، با هدف علمي كردن كشاورزي در حال فعاليّت مي باشندكه اميدواريم به افزايش توليدمحصولات در واحد سطح بيانجامد.

وي افزود:در حال حاضر هسته زرشك در روستاهاي پرمحصول ازجمله بايمرغ، فخرآباد، افين و گمنج و هسته زعفران در روستاهاي استند و محمدآباد زيركوه فعال مي باشند


ارسال نظرات
پر بیننده ها