خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید همدانی:

ولایت‌مداری و بصیرت سردار شهید همدانی مثال‌زدنی بود

امام‌جمعه نهاوند افزود: ولایت مداری و بصیرت مثال‌زدنی این شهید والامقام برای ما درس است و ما نیز باید به تأسی از شهید همدانی همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۳۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان نهاوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در این مراسم گفت: سردار همدانی مجاهدی شجاع و انقلابی بود که به همه ما درس ایثار و ازخودگذشتگی آموخت و نشان داد که در خط اسلام و انقلاب بودن ارتباطی با سن و سال ندارد.

وی اظهار کرد: این شهید بزرگوار در طول حیات مبارک خود همیشه در خط ولایت و انقلاب حرکت کرد و در این راه نیز به آرزویش یعنی شهادت درراه خدا رسید.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ولایت مداری و بصیرت مثال‌زدنی این شهید والامقام برای ما درس است و ما نیز باید به تأسی از شهید همدانی همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی گفت: بصیرت و شناخت سردار همدانی در حوادث انقلاب و در زمان دفاع مقدس و فتنه 88 به‌خوبی بر همگان نمایان شد.

مغیثی اظهار داشت: مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی هم از جایگاه ارزشمند این شهید به‌خوبی اطلاع داشتند و با حضور گسترده خود در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان نشان دادند که همواره ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

وی بیان کرد: به حمدالله امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل‌شده است و با وجود این همه ناامنی در اطراف کشور ما ولی جمهوری اسلامی در بالاترین سطح امنیت قرار دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه مسئولان و مردم در کشور پیروی از فرامین رهبر انقلاب و حفظ وحدت است تا از نفوذ دشمنان خارجی در کشور جلوگیری کرده و اجازه ندهیم ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا فراموش شوند.

وی در پایان بیان کرد: جوانان انقلابی ما باید راه شهدا را ادامه دهند و با الگو قرار دادن شهدایی مانند سردار شهید حاج حسین همدانی راه پیشرفت انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات