خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه خوسف خبر داد

اعزام بیش از 130 نفر از دانش آموزان دختر به راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه خوسف گفت: اولین کاران راهیان نور دانش آموزی دختران با تعداد 134 نفر از دانش آموزان دختر 25 آبان ماه عازم مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می شوند و با آرمان های شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۱۱۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

محمد رضا آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اهداف سفر های راهیان نور گفت: راهیان نور فرصتی بسیار مناسب برای دانش آموزان در جهت شناخت ارزش های انقلاب و آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی است.

محمد رضا آوازی اظهار داشت: دانش آموزان با سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با گوشت و پوست و جان خود فضای معنوی حاکم بر آن سرزمین ها را درک کنند و با آرمان های شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کرده و با خود عهد می بندند که راه آن ها را ادامه داده و در راستای پیشرفت علمی انقلاب اسلامی قدم بردارند.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف هم در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی هر ساله در این خصوص ایفای نقش می نماید و زمینه ی حضور دانش آموزان عزیز را در این مناطق فراهم می آورد.

آوازی عنوان داشت: به لطف خداوند و همت حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فنودی اولین کاران راهیان نور دانش آموزی دختران با تعداد 134 نفر از دانش آموزان دختر سطح شهرستان در قالب سه دستگاه اتوبوس از 25 آبان ماه به مدت 5 روز عازم مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می شوند و با آرمان های شهدای عزیزمان تجدید پیمان خواهند کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها