خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ده محرم شاهرود:

امر به معروف خنثي كننده توطئه دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ده محرم شاهرود گفت: امر به معروف و نهی از منکر خنثي كننده توطئه دشمنان و عامل گسترش معروف ها در جامعه اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۴۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در نشست معرفتی کارکنان گروه پدافندهوایی 10 محرم که در حسینیه ولیعصر(عج) این یگان برگزار شد در سخنانی به علل و عوامل انحراف از دین در جامعه اسلامی پرداخته و یادآور شد: در برابر حکمت قرآن، دشمنان و مخالفان به دنبال ترفندها و روش هایی برای سرگرم کردن مردم و بازداشتن از یاد خدا هستند.

وی افزود: این دشمنی ها با عنوان لهوالحدیث، سخنان بیهوده و پوچ شکل می گیرد و نمونه آن در زمان پیامبر اسلام داستانهای بی جهت را در برابر داستان ها و قصه های عبرت آموز و تاثیرگذار قرآنی می گفتند اما امروز جنگ نرم دشمنان با هدف نفوذ دشمن در زمینه های فرهنگی،اعتقادی ،امنیتی،سیاسی و اقتصادی است که باید هوشیار باشیم.

دیلم خاطر نشان کرد: بعضی از مفسرین آوازهای خوانندگان را لهوالحدیث می دانند که مردم را از شنیدن قرآن و معارف بلند آن باز دارند و امروز غنا و موسیقی حرام به عنوان مصداق بارز لهوالحدیث ایمان جامعه اسلامی و تخریب جسم و روح فرزندان را نشانه گرفته که از طریق ماهواره ها و فضای مجازی توسط دشمنان و نفوذی ها انجام می گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه والا و ارزشمند دارد که از گناه و معصیت جلوگیری شود و توطئه دشمنان از لهویات و دوری از ذکر خدا جلوگیری شود تا شاهد بسط و گسترش بیشتر معروف ها در جامعه اسلامی و انقلابی باشیم و هشدارهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای را نسبت به نفوذ دشمن جدی بگیریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها