خبرهای داغ:

سرکشی فرمانده سپاه شاهرود از حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود

فرمانده سپاه شاهرود با حضور در حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی از برنامه های آنان بازدید و در جریان روند اجرایی برنامه ها قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه شاهرود در سرکشی از حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهدی شاهرود که با حضور شورای حوزه و مسئول شورای اقشار سپاه در محل بسیج اصناف برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت اصناف و بازاریان در جامعه و حضور این قشر از ابتدای شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصناف و بازاریان کشور در شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته و در تداوم آن در حضور در مقاطع مختلف انقلاب همچون دفاع مقدس نقش شایسته ای را ایفا نموده اند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه توجه به قشر اصناف و بازاریان سبب قوام جامعه می شود افزود: اصناف و بازاریان خدمات ارزنده ای به انقلاب کرده اند و تفکر بسیجی در نهاد این قشر به خوبی جا گرفته است و باید از آنها حمایت و پشتیبانی نمود.

وی خاطر نشان کرد: باید بسیج اصناف و بازاریان با اتاق اصناف و اتحادیه ها ارتباط تنگاتنگ داشته باشد و تلاش نمود این ارتباط سبب شود تا بتوان برای جامعه اسلامی ثمربخش باشد.

دامغانی با بیان اینکه توجه به امر به معروف و نهی از منکر و نماز اول وقت باید در قشر اصناف و بازاریان مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: این قشر مستقیم با آحاد جامعه سروکار دارد و اثرگذاری لازم را بر اقشار مختلف جامعه دارد و اگر بتوان در این قشر امر به معروف و نهی از منکر عملی را نهادینه کرد آنوقت آنها می توانند آن را به جامعه تا سطوح بسیار پایین تعمیم دهد.

وی تاکید کرد: نماز اول وقت یکی از معروفات است که با توجه به اینکه مردم با اصناف و بازاریان سروکار دارند می تواند بر جامعه اثرگذارد و باید این موضوع مورد دقت باشد.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اقتصاد مقاومتی و نقش اصناف و بازاریان در دعوت مردم به استفاده از تولید ملی گفت: این موضوع نیز خود ترویج معروف در جامعه و توجه به اقتصاد ملی و تولید و سرمایه ملی است و باید در این خصوص نیز بسیج اصناف با تعامل با بازاریان و اصناف در این راستا تلاش نمایند.

در این دیدار فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی نیز در سخانی با ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده در شش ماهه نخست امسال بر کیفی سازی حلقه های صالحین و برگزاری جلسات منظم اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه به روشنگری و ارائه محتوا مبتنی بر انقلاب اسلامی حلقه های صالحین با جدیت و نظم برگزار و با استقبال از طرف اصناف و بازاریان اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها