خبرهای داغ:

مدیر کل مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با فرمانده سپاه قم دیدار کرد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در دیدار با مدیر کل مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، تشکیل جبهه فرهنگی را امری ضروری خواند و گفت: در حال حاضر ظرفیت خوبی در حلقه‌های صالحین بسیج فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام نهاوندی مدیر کل مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما با سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم دیدار کرد؛ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام نهاوندی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری آل الله گزارشی از فعالیت‌های اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه، هدف و مأموریت‌ها را بیان نمود.

مدیرکل مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار ریاست محترم سازمان اشاره و لزوم هم افزایی دو مجموعه را در مباحث جنگ نرم خواستار شد.

حجت الاسلام نهاوندی به فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه در اداره کل اشاره و آمادگی این اداره کل را جهت هرگونه همکاری اعلام نمود.

وی برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‌ای جهت سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین و توزیع هدفمند برخی کتب و نشریات اداره کل را از جمله همکاری دانست.

در ادامه سردار احمدی ضمن تشکر از حضور مدیران اداره کل و تسلیت ایام اظهار کرد: به حمدالله کارهای خوبی در دو مجموعه تاکنون انجام شده که لزوم رصد آن توسط یک کارگروه مشترک را می‌رساند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تشکیل جبهه فرهنگی را امری ضروری دانست و گفت: در حال حاضر ظرفیت خوبی در حلقه‌های صالحین بسیج فراهم شده است.



ارسال نظرات