خبرهای داغ:

پیام تشکر از سفر وزیر کشور به طبس تکذیب شد

نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی، پیام تشکر از سفر وزیر کشور به شهرستان طبس که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۶۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، چهارشنبه هفته گذشته (13 آبان 1394) سفری 5 ساعته به شهرستان طبس داشت که به دلیل بازگشت زودهنگام وی و عدم برنامه‌ریزی مناسب برای این سفر، واکنش امام جمعه طبس را به‌دنبال داشت.

امام جمعه طبس با بیان اینکه سفر نیمه‌کاره‌ی وزیر کشور به طبس تنها جنبه‌ی تبلیغاتی برای نماینده مردم طبس در مجلس داشت، گفته بود: وزیر کشور غیر از دیدار عمومی با مردم طبس و دیدار با یک خانواده‌ی شهید که والدین فرماندار طبس بودند، برنامه‌ی دیگری در این شهرستان نداشت.

در پی آن خبری مبنی بر صدور پیام مشترک مسئولان ارشد حوزه انتخا‌بیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از جمله ائمه جمعه برای تشکر از سفر وزیر کشور به طبس، در برخی رسانه‌های محلی منتشر شد.

اما امروز روابط عمومی نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی با صدور تکذیبیه‌ای اعلام کرده که این پیام تشکر بدون اطلاع ائمه جمعه حوزه انتخابیه صادر شده است.

در این تکذیبیه آمده است: «اخیراً متنی منتسب به ائمه جمعه حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه خطاب به وزیر محترم کشور درباره سفر ایشان به استان صادر شده است که بدینوسیله اعلام می‌شود این مطلب بدون اطلاع و هماهنگی ائمه محترم جمعه منتشر شده است

این تکذیبیه می‌افزاید: «ضمن انتقاد جدی از ناشرین، اعلام می‌دارد لازم است هرگونه نامه یا بیانیه‌ای که صادر می‌شود و نام ائمه محترم جمعه در آن آمده باید با هماهنگی و اطلاع ایشان صورت پذیرد تا مورد سوءاستفاده برخی از عناصر خودسر قرار نگیرد

منبع: پایگاه اطلاع رسانی گلشن

ارسال نظرات
پر بیننده ها