رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامی:

اقدام تفرقه افکنانه برنامه فتيله محکوم به شکست است

کد خبر: ۸۵۹۱۳۵۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، ارسلان فتحی پور افزود: هرگونه اقدام تحریک آمیز و نه سنجیده که موجب اختلاف و دو دستگی در جامعه و جریحه دار شدن احساسات قومیت ها شود، محکوم است.

وي تاكيد كرد: باید دست اندرکاران رسانه ملی با برخورد جدی با عوامل این برنامه تفرقه افکنانه، از مردم شریف آذربایجان که همیشه و در همه صحنه های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده، عذر خواهی كنند.

فتحي پور ادامه داد: به طور قطع نمایندگان آذربایجان شرقی از مجاری های قانونی پیگیر موضوع تا مرحله آخر خواهند بود و اجازه نمي دهند عده ای مغرض با اعمال نابخردانه خود، احساسات مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان را جریحه دار کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: رسانه ملی باید در برنامه سازی خود دقت کافی و لازم را انجام دهد و هرگز اجازه ندهد عده ای با این عمل، آب به آسیاب دشمن بریزند.

ارسلان فتحی پور، آذربایجان را نماد غیرت، عزت، ایستادگی و ایثار و پایداری در طول تاریخ برشمرد و بيان داشت: تاریخ آذربایجان نماد ایثار و از جان گذشتگی و حفظ تمامیت ارضی بوده و لشكر پر افتخار عاشورا در طول دوران دفاع مقدس نماد تبلور غیرت آذربایجان در دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و 29 بهمن 56 و دهها افتخاری دیگر از تاریخ درخشان آذربایجان است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نگین افتخار به یادگار خواهد ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار