خبرهای داغ:
فرمانده پلیس فتای نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

گسست عاطفی و تغییر سبک زندگی تاثیر منفی فضای مجازی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده پلیس فتای نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در کارگاه فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی جمعیت هلال احمر ناهنجاری های اجتماعی همچون تغییر سبک زندگی، گسست های عاطفی و سست شدن پیوندهای اجتماعی را ناشی از تاثیرات منفی این فضا دانست.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۹۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمراستان، محسن محمودی با اشاره به فرامین رهبری در خصوص فضای مجازی و چراغ راه قراردادن رهنمودهای معظم له گفت: اهمیت فضای مجازی و سالم سازی آن بقدری مهم است که مقام معظم رهبری دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را صادر کردند.

وی تاکید کرد: در عین حال فضای مجازی تاثیرات مثبت زیادی هم دارد که باید نخبگان و آگاهان جامعه ما در کسوت افسران متعهد و متخصص فرهنگی اقدام به تولید محتوای مناسب و برگرفته از مکتب مبین اسلام کرده و نسبت به ترویج آن با استفاده از ظرفیت عظیم فضای مجازی اقدام کنند.

فرمانده پلیس فتای نیروی انتظامی استان با اشاره احادیث و روایات موجود از پیامبر اسلام و حضرت علی(ع) مهمترین آسیب فضای مجازی را کم رنگ کردن حیا و ملکه کردن پاره ای از ناهنجاری های اجتماعی در اذهان استفاده کنندگان از آن بر شمردند و بر لزوم مراقبت و مواظبت از فرهنگ غنی خود تاکید کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری های تنگاتنگ پلیس فتا و جمعیت هلال احمر استان گفت: یکی از بحث های مهمی که امروز در جامعه ما مطرح است و در هفته پدافند غیرعامل هم بصورت مفصل توسط کارشناسان امر به آن پرداخته شد بحث فرصت ها و تهدیدات موجود در فضای مجازی است .


عزیزنوری ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری بین پلیس فتا و دیگر دستگاه های اجرایی شاهد ارتقا سطح آگاهی های کارکنان در دستگاه ها و عموم مردم در جامعه باشیم تا آسیب های ناشی از نبود اطلاع با شگردها و ترفند های فضای مجازی تقلیل یابد.


با شرکت کارکنان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی آشنایی با فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی با حضور فرماندهی پلیس فتای نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در جمعیت هلال احمراستان برگزار شد.

ارسال نظرات