خبرهای داغ:
سردار میریان در مراسم گرامیداشت شهید فانوسی:

تلاش گروه‌های تکفیری در منطقه مخدوش کردن چهره اسلام است

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: گروه‌های تکفیری در منطقه زیرسلطه استکبار برای مخدوش کردن چهره اسلام تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز مجلس بزرگداشت شهید محسن فانوسی، مدافع حرم علوی در کوی دره مرادبیگ همدان با حضور جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، رئیس بنیاد شهرستان همدان، نیروهای سپاهی و بسیجی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مسئولین و مدیران ادارت در مسجد کوی دره مرادبیگ برگزار شد .

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با تشریح جنایت های تکفیری ها در منطقه گفت: این تندروهای زیرسلطه استکبار برای مخدوش کردن چهره اسلام تلاش می کنند.
سردار سیدمرتضی میریان افزود: امروز داعش و تروریست های دیگر برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونستی هر جنایتی مرتکب می‌شوند تا بدنامی مسلمانان را رقم بزنند و حتی به برادران اهل سنت نیز رحم نمی کنند .
وی با بیان اینکه سپاه متحد اسلام امروز مدافع حرم، گروه های مظلوم و حتی ادیان و مذاهب دیگر در سوریه و عراق است، گفت: به همت سرداران و مستشاران بزرگ همچون شهید همدان یمردم آزادیخواه سوریه و عراق خود به دفاع برخاسته اند .
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران با یادآوری تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل گفت: هر چند دشمنی مکار و مجهز به سلاح های پیشرفته داریم اما مکر خدا بالاترین است و البته سپاه حق پیروز می شود .

ارسال نظرات