خبرهای داغ:
انتظار به پایان رسید

پیکر مطهر شهید مصطفوی در گلزار شهدای بهار آرام گرفت

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سیدمیلاد مصطفوی در شهرستان بهار تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۶۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، صبح امروز انتظار مردم مومن و شهیدپرور شهرستان بهار به پایان رسید و مسافر شهید این دیار به زادگاه خویش بازگشت.

پیکر مطهر بسیجی شهید سیدمیلاد مصطفوی مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های شهدا و رزمندگان و جانبازان و ملت شهید پرور شهرستان بهار از مقابل سپاه ناحیه بهار تا گلزار آیت الله بهاری تشییع شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم با شکوه با بیان اینکه از برکت شهداست که ما در امنیت به سرمی‌بریم ،اظهار داشت: شهادت لیاقت می‌خواهد که نصیب همه نمی‌شود.

آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ابراز داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز ما باید در داخل کشور با مشرکان و تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

در ادامه این مراسم نیز بردار شهید به خواندن وصیت نامه این شهید بزرگوار پرداخت و امام جمعه همدان بر پیکر شهید نماز خواند.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در میان اشک و اندوه مردم شهرستان بهار و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تشییع و در گلزار شهدای شهر بهار آرام گرفت .
گفتنی است؛ شهید سید میلاد مصطفوی در سال 65 در شهرستان بهار متولد شد. وی دارای مهندسی عمران بود که از سال 85 فعالیت خود را به عنوان خادم الشهدا در اردوی راهیان نور آغاز کرد. این شهید در رشته های رزمی نیز دارای عناوین قهرمانی بوده است .
شهید سیدمیلاد مصطفوی از بسیجیان گردان 165 امام حسین (ع) شهرستان بهار در جریان عملیات مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار