فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر:

دشمنان هیچ‌گاه تحمل پذیرش عزت نظام اسلامی ایران را نداشته‌اند

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان هیچ‌گاه تحمل پذیرش نظام اسلامی ایران را نداشته‌اند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۶۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری ظهر امروز در همایش بصیرتی لانه استکبار سرنگون می‌شود در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: دانشجویان انقلابی در سال 58 با عمق نگاهی انقلابی و الهی خود دست به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زدند.

صفری ادامه داد: جان‌فشانی فرزندان انقلاب اسلامی که موجب پیشرفت‌های بهت‌انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و الگو قرار گرفتن برای ملت‌ها شده است، باعث شد تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ‌گاه تحمل پذیرش این همه عزت و ابهت از سوی مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان را نداشته باشند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به آرمان‌های ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده و انواع توطئه‌ها و جنایات را به ملت بزرگ ایران روا داشته‌اند که آمریکا در ایران ید طولایی در این زمینه دارد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

وی تصریح کرد: مبارزه خونین مردم شجاع و آزادی‌خواه فلسطین بر ضد اشغال‌گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان می‌دهد و از ثمره‌های انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌رود.

صفری در پایان تاکید کرد: 13 ساله‌های ایران اسلامی ظلم‌ها و ستمگری‌های استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار را بر مظلومان جهان و بر گذشتگان خود به هیچ وجه فراموش نخواهند کرد و مرگ بر آمریکا و اعلام انزجار خود را از آنها محکم‌تر از گذشته به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار