خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

تجدید بیعت دانشجویان بسیجی با ولایت در روز 13 آبان

بیانیه: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن قدر دانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(قدس سره) و حماسه آفرینان 13آبان با مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای( دامت برکاته) تجدید بیعت می نماید.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۱۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در روز 13 آبان به شرح زیر است.

جمهوری اسلامی با صدای رسا و بدون بیم از دشمنان علیه ظلم فریاد می کشد." مرگ برآمریکا" پشتوانه عقلی دارد، این مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه بر سیاست های آمریکاست. امام خامنه ای(مدظله العالی)

در این بیانیه آمده است: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تسخیر لانه جاسوسی در یوم الله 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ایران بود و فصلی جدید را بین روابط ایران و استکبار رقم زد به طوری که بنیان گذار انقلاب آن را « انقلاب دوم» نام نهادند.

با توجه به اتفاقات اخیرعده ای از روی جهل وغفلت و بعضا معتمدانه سعی در کمرنگ کردن شعار «مرگ برآمریکا» و زیر سوال بردن آن و همچنین بزک کردن چهره منحوس آمریکا دارند.

این بیانیه اعلام می دارد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن قدر دانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(قدس سره) وحماسه آفرینان 13آبان با مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای( دامت برکاته) تجدید بیعت می نماید.

اقشار و آحاد مختلف ملت فهیم ایران به ویژه نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان برای حضور در مراسم 13 آبان و راهپیمایی علیه استکبار جهانی که در راس آن آمریکا، شیطان بزرگ، انگلیس خبیث و رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارند امسال همچو گذشته با حضور پرشور و عظیم خود با شعار استکبار ستیز« مرگ بر آمریکا» را سر دادند.

در این بیانیه تاکید می شود: به دنیا اثبات می کنیم ما فرزندان خلف همان پدران و مادرانیم که دشمنان این ملت را با ذلت و خواری از این خاک پاک بیرون راندند و ما نیز همچون پدرانمان لحظه ای، سلطه استکبار جهانی بر کشورمان را بر نمی تابیم. « تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها